poniedziałek, 4 czerwca 2012

Recenzja maski Biovax do włosów słabych ze skłonnością do wypadania

BIOVAX DO WŁOSÓW SŁABYCH 
ZE SKŁONNOŚCIĄ DO WYPADANIA




KWC

Co nam obiecuje producent?

Intensywnie regenerująca maseczka Biovax opracowana została przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim słabym i skłonnym do wypadania włosom jak najlepszej kondycji. Maseczka Biovax dba nie tylko o zdrowie i kondycję włosów, ale również zapewnia im gruntowną ochronę i bezpieczeństwo. 
Składniki aktywne:
- 100% sok z aloesu intensywnie odżywia cebulki, chroniąc włosy przed nadmiernym wypadaniem. Wpływa korzystnie na rozdwojone końcówki i skutecznie zmniejsza łamliwość włosów.
- Kompozycja olejku ze słodkich migdałów oraz miodu silnie nawilża, zmiękcza i odżywia włosy, nadając im piękny połysk.
- 100% ekstrakt z henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki

Biovax to gwarancja bezpieczeństwa
Nie zawiera substancji drażniących:
- bez PARABENÓW
- bez SLS
- bez SLES
- bez GLIKOLU PROPYLENOWEGO
Substancje te mogą powodować podrażnienia skóry, a nawet stany zapalne. Przyczyniają się do powstawania łupieżu, swędzenia i przesuszenia skóry głowy. Receptura Biovax oparta została o naturalne i bezpieczne substancje aktywne



Skład i analiza

INCI:  Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol (And) Ceteareth - 20, Cetrimonium Chloride, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Glycerin, Lawsonia Inermis Extract, Mel (Honey) Extract, Parfum, Benzyl Alcohol (And) Methylchloroisothiazolinone (And) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Linalool, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, C.I. 42090

Analiza: Sporo różnych emolientów (w tym rzadko spotykana, a wartościowa dla włosów lanolina), które wygładzą i natłuszczą włosy oraz będą je chronić przed uszkodzeniami mechanicznymi i wpływami środowiska. Antystatyk zapobiegnie elektryzowaniu i sprawi, że włosy będą się dobrze rozczesywać. W składzie są 2 ekstrakty: nawilżający z miodu i z henny, który ułatwi wnikania składników do wnętrza włosa. Nawilżająco będzie działał sok z aloesu i gliceryna.
[na podstawie: <klik> i <klik>]



Moja opinia

Zapach mnie odrzuca, nie potrafię go z niczym skojarzyć, ale nie należy do przyjemnych. Konsystencja maski to gęsty, jasnomiętowy krem. Nie spływa z włosów i łatwo się ją nakłada.
Po pierwszym użyciu  było wielkie wow i 2 dniowe nieprzerwane macanie kłaków - włosy bardzo błyszczące i bardzo miękkie. Później już tego efektu nie było tak dobrze widać, ale na moich zdrowych włosach rzadko można dostrzec jakąś ekstremalną różnicę. Za to bardzo odpowiada mojej mamie, która używa go 2 razy w tygodniu na swoje krótkie, sztywne, farbowane włosy i za każdym razem wyglądają coraz lepiej. Wiele użytkowniczek tego kosmetyku narzeka na jego wydajność. Ja jestem zadowolona. Produkt używany jest dosyć często, a wystarczyło na około 10 razy (moje 4, mamine 6), co uważam za dobry wynik. W opakowaniu pozostała jeszcze 1/4. Kosmetyk można kupić w większości aptek, na DOZie, w SuperPharmie (tu często promocje 50%). Koszt około 20 zł, co nie jest wygórowaną ceną, jak na taką jakość.

Podsumowując, polecam serdecznie! Pewnie zakupię kolejne opakowanie, jak nie dla siebie to dla mamy. Ja poeksperymentuję z innymi maskami, żeby znaleźć swój KWC. Ten Biovax byłby nim, gdyby nie odrzucający zapach.

Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Ja zakochałam się w biovaxie ale tej niebieskiej - intensywnie regenerującej z proteinami mlecznymi. Pachnie cudownie - mlecznie-słodko (słowotwórstwo! :) ) i efekty też bardzo fajne po stosowaniu. z wydajnością podobnie!
    w dodatku trafiłam na super promocje w SuperPharmie i zapłaciłam za nią...10 zł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zamiar zakupić, jak się trafi kolejna promocja w SP. moją maskę też kupiłam za dychę ;)

      Usuń
  2. muszę się w końcu zdecydować na zakup tego Biovaxu:)
    zapraszam do mnie na bloga umiesciłam fotkę składu odzywki Joanna o którą prosiłaś:)_

    OdpowiedzUsuń
  3. mrrr zachęciłaś mnie recenzją ;) dołączą do mojej listy kosmetyków, które planuję kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się z tego powodu cieszę i polecam gorąco :)
      niedługo kolejne recenzje produktów do włosów kręconych, może coś jeszcze zachęci Cię do kupna

      Usuń
  4. ta czeka w kolejce po tej do włosów blond ;))) szkoda tylko ze nie ma u mnie w okolicy Super Pharm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi zapach odpowiada, a maska podbiła moje serce hmm...włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach jak zapach, aż tak nie przywiązuję do niego uwagi, czytaj - nie drażni mnie, za to efekt jaki daje ta maska na włosach jest widoczny już po pierwszym użyciu, a z każdym następnym włosy są coraz ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maski Biovax to moje ulubione. Marta

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...