środa, 4 lipca 2012

Haul włosowy

czyli produkty, których używam do pielęgnacji moich włosów.





Trochę się tego nazbierało. Byłoby jeszcze więcej, gdyby nie moja mama, która czuwa nad tym, żebym już całkiem mnie popadła w zakupoholizm. I chwała jej za to, bo już w tym momencie nie wiem, jak się zabrać za zużywanie tego. Co chwilę kupuję nowe produkty. A chciałam żyć wg zasady "najpierw zużyję jedno, potem kupię drugie".

Zamierzam wziąć się za recenzowanie produktów. Primo - żeby pamiętać, co i jak działało na moje włosy, secundo - żeby ułatwić wam zakupy. Wiadomo, włosomaniaczki przed każdym zakupem dokładnie analizują składy i szukają opinii.

Jeśli macie jakieś pytania dotyczące produktów lub chciałybyście przeczytać o którymś w pierwszej kolejności - piszcie.

szampony

odżywki d/s

odżywki b/s

maski

stylizacja i zabezpieczanie


20 komentarzy:

  1. Jak wrażenia po odżywce Artiste? Zastanawiam się nad kupnem i zasięgam opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić :) Proteiny są wysoko w składzie, więc można tanim kosztem dokarmić włosy :) Tylko trzeba pamiętać o mieszaniu tej odżywki z jakąś emolientową.

      Usuń
    2. dzisiaj zmieszałam ją z bombą silikonową od Pantene, która i tak nic nie robi - a efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania - włosy wyglądają świetnie :)

      pokaźna kolekcja :) trochę pozycji mi się powtórzyło :)

      Usuń
    3. no pokaźna... a robi się coraz większa! muszę zacząć denko, bo zaczyna mi brakować miejsca

      Usuń
  2. używałaś może kiedyś szamponu z artiste? ;-)) i jak się sprawuje szampon z garniera? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam szamponu z Artiste i raczej nie użyję - siarczany w składzie
      Szampon z Garniera sprawował się dobrze, jeśli chodzi o włosy - w czerwcu pisałam recenzję. Obecnie nie używam, ponieważ SLS podrażnia moją bardzo wrażliwą skórę głowy (ale jeśli Tobie to nie przeszkadza, to serdecznie polecam)

      Usuń
    2. właśnie szukam czegoś, co nie będzie plątało włosów i z SLSem w składzie, do użycia raz na 2-3 tygodnie

      Usuń
    3. jeśli zdobędziesz, gdzieś tego testowanego przeze mnie Garniera, to będzie to szampon dla Ciebie idealny :) innych Garnierów nie używam - testują na zwierzętach

      Usuń
  3. będę szukać, przynajmniej wiem czego! :) jeszcze się upewnię - nie plącze Ci włosów? :) to dla mnie mega ważne, bo mam syossa bez silikonów i jest... koszmarny. takich kołtunów ogromnych w życiu nie miałam! nic nie pomaga, a przy wyczesywaniu tego tracę tyyle włosów, że płakać się chce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sam w sobie nie plącze aż tak bardzo. tylko, że szampon tak właściwie służy tylko do mycia. odżywka ułatwia rozczesywanie. jakiej używasz?

      Usuń
    2. wiem, wiem, ale nie powienien plątać w takim stopniu! różnie, mam odżywkę do tego szamponu syossa, isanę babassu, mrs potters z aloesem i komplet szampon i odżywkę alterry morela i pszenica :)

      Usuń
    3. hmm, to może technika mycia jest nieodpowiednia... ja włosów nie czeszę wcale i się wcale nie kołtunią
      spróbuj po nałożeniu odżywki rozczesywać włosy palcami i wmasowywać delikatnie w kosmyki odżywkę

      Usuń
  4. rozczesuję je przy nakładaniu maski lub odżywki b/s i to nie zawsze. a plączą się tylko przy tym jednym szamponie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co ten szampon ma w składzie, że tak plącze? :O

      Usuń
    2. aqua, sodium laureth sulfate, disodium cocoamphodiaceate, laureth-2, panthenol, niacinamide, sodium chloride, citric acid, PEG-7 glyceryl cocoate, sodium benzoate, polyquaternium-10, parfum,salicyc acid, hexyl salicylate, benzyl salicylate, hexyl cinnamal, linalool, limonene, propylene glycol - cały skład. ;-)
      sama nie wiem co może tak plątać

      Usuń
  5. gdzie trafiłaś ultra douva b/s? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamusia przywiozła mi go jako pamiątkę z Paryża :)

      Usuń
    2. ciekawe kiedy będzie u nas w regularnej sprzedaży. Ma silikony?

      Usuń
    3. ma amodimethicone - fajny silikon zmywalny łagodnymi detergentami. na silikony w b/s sobie pozwalam - zawsze to jakieś zabezpieczenie

      Usuń
    4. ooo... też ciekawi mnie ten produkt garniera b/s... Odżywka garniera z karite sprawdziła się u mnie super jeżeli chodzi o te emolientowe, ale testowanie garnier na zwierzętach skutecznie mnie odstraszyło. Aktualnie używam Joanny b/s z wrzosem i miętą... na razie jest w porządku

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...