wtorek, 7 sierpnia 2012

Chwalę się! - wygrana w rozdaniu

Jakiś czas temu wygrałam w rozdaniu u EKOcentryczki i wczoraj w moje łapki trafiła paczka z balsamem i błyszczykiem do ust.
Przede wszystkim chciałam podziękować za takie fajne nagrody! Od wczoraj nie mogę się siebie nawąchać!





Balsam ma świetny skład i konsystencję!


Co dla mnie ważne, produkt oraz jego składniki nie były testowane na zwierzętach


Produkt prawie w pełni naturalny!!!



A taka ilość balsamy wystarczyła, żeby nawilżyć rękę aż do łokcia! Niesamowita wydajność!

Błyszczyk do ust ma niesamowity zapach i smak! W dodatku delikatnie mrowi usta. Szał!
Skład ma świetny! A działanie chyba jeszcze lepsze! Bije na głowę Tisane, której byłam wielka fanką. Po całej nocy produkt był jeszcze wyczuwalny na ustach, a skóra na wargach jest wciąż nawilżona i mięciutka





Jeszcze raz wielkie DZIĘKUJĘ!

7 komentarzy:

  1. OO gratuluje, uwielbiam pięknie pachnące kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam błyszczyki, pomadki, balsamy i wszystko co na usta!:) zwłaszcza o pięknym zapachu:D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulację:) ja wciąż czekam na pierwszą wygraną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam wyglada bardzo ciekawie :o

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :) śliczne opakowania mają te kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratki!;d
    pozdrawiam,ciekawi jak sie sprawią;d
    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...