poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Recenzja odżywki Isana z olejem Babassu

To był mój pierwszy produkt kupiony z premedytacją jako kosmetyk zgodny z CG. Zużyłam już dobrych kilka (kilkanaście?) opakowań i nie zamierzam z niej rezygnować. Must have na półce w łazience!

Isana odżywka wygładzająca włosy




KWC

Co nam obiecuje producent?

Odżywcze składniki pielęgnacyjne wzbogacone olejkiem babassu wzmacniają włosy. Długotrwałe wygładzenie i łatwe rozczesywanie kręconych i niesfornych włosów. Wysokiej jakości aktywne substancje ze specjalnym składniekiem zapobiegającym puszeniu się włosów długotrwale wygładzają niesforne i kręcone pasma włosów dodając im elastyczności. Włosy łatwo się rozczesują i nabierają olśniewającego połysku. Miły zapach uprzyjemnia mycie włosów.




Skład i analiza

(źródło)
Skład: aqua, cetearyl alcohol, glcerincetrimonium chloride, bis-diglyceryl polyacyladipate-2orbignya oleifera oil,behentrimonium chloride, hydroxyethylcellulose, isopropyl alcohol, sodium benzoate, potassium sorbate, parfum, citric acid, sodium hydroxide
Analiza: Wygląda na niezłą odżywkę do mycia, wysoko ma Cetrimonium Chloride (który ma być odpowiedzialny za mycie - jak mówią zagraniczne źródła)
Prócz tego mamy tu nawilżającą glicerynę (przyciąga wodę); alkohol tłuszczowy czyli emolienty - natłuszczą, zatrzymają wodę podobnie jak olej z nasion Babassu.



Moja opinia

Kwiatowy zapach, kremowa konsystencja. Opakowanie to mlecznobiały, półprzezroczysty plastik - pozwala na sprawdzanie, ile produktu zostało. Minusem jest zamknięcie, pod którym zbiera się woda.
Działanie zgodne z obietnicami producenta ;) Włosy są ujarzmione i wygładzone.
Używam jej do wszystkiego, więc nie mogę dokładnie ocenić wydajności. Chyba dobra. Do mycia schodzi jej więcej niż do użycia zgodnie z przeznaczeniem, ale to akurat normalne.
Odżywkę można kupić w każdym Rossmannie za 5,49zł. W promocji można dostać za niecałe 4. Uważam, że to świetny produkt za niewielkie pieniądze.

8 komentarzy:

  1. mam ją, również jest u mnie ona must have w łazience. Polubiłam ją od pierwszego użycia, jest naprawdę dobra za niewielkie pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wlaśnie wczoraj pisałam o tej odżywce, nie mogę się już bez niej obejść.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie najlepiej sprawdza się jako baza pod olej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj niee... stosowałam jako szampon, odżywka i maska i za każdym razem włosy po niej były okropnie przyklapnięte ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro tak polecacie to będzie moją następną odżywką jak tylko skończę Alterrę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje kolejne must have w pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tą odżywkę ,teraz wypróbuje z witaminą B3 B5

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...