niedziela, 26 sierpnia 2012

Recenzja olejku do ciała Alterra limonka i oliwka oraz Alterra brzoza i pomarancza

Pierwszym olejkiem Alterry, który wpadł w moje łapki, był olejek antycellulitowy z brzozą i pomarańczą, który kupiłam i zużyłam zanim jeszcze wpadłam na pomysł założenia bloga. Nie mam więc żadnych własnych zdjęć.




Olejek Alterra limonka i oliwka

Co nam obiecuje producent?


Olejek do ciała Limetka i Oliwa - ożywiająca i intensywna pielęgnacja - lepsza receptura z wysokiej jakości Bio - olejami roślinnymi*.
Alterra rewitalizujący olejek do ciała o zapachu limonki i nawilżającym aloesem* daje nową energię. Poprzez cenne ekstrakty z aloesu* skóra nabiera naturalnego nawilżenia. Olej z limetki pobudza zmysły. Starannie dobrane oleje roślinne, takie jak olej migdałowy, olej z pestek winogron i olejek jojoba* utrzymują skórę intensywnie nawilżoną. Oliwa z oliwek* i olej pomarańczowy zapewniają dodatkową porcję pielęgnacji. Pozwól sobie rozkoszować się tym zapachem. 
* Z kontrolowanych upraw ekologicznych.
Zastosowanie: po kąpieli, stosuj oszczędnie na wilgotną skórę i delikatnie masuj.


Skład i analiza:

Skład: Zea Mays Germ Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Oenothera Biennis Oil, Parfum**, Olea Europaea Fruit Oil*, Limonene**, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Glycine Soja Oil, Citral**, Tocepherol, Bisabolol, Citrus Aurantifolia Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Cananga Odorata Flower Oil, Geraniol**, Linalool**, Citronellol**, Benzyl Benzoate**, Eugenol**, Aloe Barbadensis Lear Extract*
* składniki pochodzące z upraw ekologicznych
** z naturalnych olejków eterycznych

Analiza: Bardzo ładna mieszanka olei. Olej z kiełków kukurydzy, olej ze słodkich migdałów, olej z pestek winogron oraz olej wiesiołkowy są przed zapachem i to głównie one są odpowiedzialne za działanie.


Moja opinia

Zapach jest cytrusowy, ale zbyt chemiczny. Utrzymuje się na naolejowanych włosach i ładnie pachnie.  Dodaję również 5-10% do mojej mieszanki OCM, która dzięki temu pięknie pachnie.
Opakowanie to prosta, szklana butelka z plastikową zakrętką i dozownikiem z niewielkim otworem. Za dozownik daję wielki plus. Wycieka tylko tyle płynu, ile powinno. Tylko raz naolejowałam nim włosy i spisał się bardzo dobrze, były miękkie i mięsiste. Zazwyczaj używam tego olejku do ciała do kąpieli. Cudownie nawilża moją skłonną do przesuszenia skórę.
Wydajność jest bardzo dobra. Używam go i używam i jeszcze trochę zostało. Widziałam go w każdym Rossmannie za 13,50, co jest dobrą ceną.




Olejek Alterra brzoza i pomarańcza

Co nam obiecuje producent?

Bogata i świeża pielęgnacja. Wyraźnie gładsza i bardziej sprężysta skóra. Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Olejek do skóry Alterra Cellulite został opracowany, aby zapobiegać zewnętrznym objawom cellulitu. Wyjątkowa formuła pielęgnacyjna z olejkiem limetkowym i olejem z pestek moreli łatwo się wchłania, a w połączeniu z masażem wspomaga podczas nakładania oczyszczenie skóry z produktów przemiany materii i łagodzi efekt pomarańczowej skórki. Olej z awokado, oliwa z oliwek, olej z jojoby, olej z orzechów makadamia, olej z pestek winogron oraz olej z miąższu owoców rokitnika zwyczajnego dodatkowo rozpieszczają skórę, która staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Naturalny zapach ożywia zmysły. 



Skład i analiza

Skład: Glycine Soya Oil*, Simondsia Chinesis Seed Oil*, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil*, Olea Europaea Fruit Oil*, Vitis Vinifera Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Limonene**, Betula Alba Leaf Extract*, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Ruscus Aculeatus Extract, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Citrus Nobilis Oil, Parfum**, Actinidia Chinesis Seed Extract, Hippophae Rhamnoides Oil*, Tocopherol, Citrus Medica Limonum Peel Oil, Citrus Aurantifolia Oil, Helianthus Annus Seed Oil, Helianthus Annus Seed Oil*, Rosmarinus Officinalis Extract*, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Citral**, Linalool**, Geraniol** (18.02.2012)
* z kontrolowanej biologicznie uprawy
** z naturalnych olejków eterycznych

Analiza: Wpływ na ciało i włosy ma to, co stoi przed zapachem, czyli olej: sojowy, jojoba, z pestek moreli, oliwa z oliwek, olej z pestek winogron, z awokado oraz olej makadamia. Ponadto jest tam też wspomagający leczenie cellulitu ekstrakt z ruszczyka kolczastego, olejek pomarańczowy i olejek mandarynkowy.


Moja opinia

Zapach w buteleczce nawet znośny. Ale na włosach nie mogłam go znieść. Fuj, jak połączenie mokrego psa z cytrusem. Włosy po nim były bardzo spuszone - chyba nie lubimy się z olejem sojowym i awokado. Zgodnie z przeznaczeniem nie stosowałam, bo zwyczajnie nie mam na co (cellulitu brak). Do ciała wtedy wolałam balsamy, więc cały olejek zużyłam do włosów.
Wydajność - no cóż, do włosów w moim przypadku kiepska. Lubię nakładać większe ilości kosmetyków na włosy. 100 ml starczyło mi na 6-7 olejowań.
Co do dostępności, jest beznadziejna. Kupiłam go tylko raz  i potem nagle zniknął z półek. Cena również nie zachęca - ponad 17 zł za małą buteleczkę.



________________________________________________________________________



Podsumowując

Olejek z limonką na pewno kupię ponownie do ciała. Tego z pomarańczą, choćbym chciała ponownie do testów, nawet nie uraczę.

A wy co myślicie o tych olejkach?

9 komentarzy:

  1. mam teraz ten olejek i pachnie super :P stosuję oczywiście na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niedługo zaczynam go testować, ale lubię olejki alterry, bo miałam już jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek Pomarańcza i Brzoza na moich włosach spisał się rewelacyjnie! Cudownie je wygładzał i nawilżał. Jak widać co włos to opinia ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z alterrą nie miałam jeszcze nic wpólnego, ale mam ochotę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzoza i pomarańcza jest jak dla mnie idealna do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej - Twój wpis o OCM nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już powinno być ok. nie wiem dlaczego, ale wpis samoistnie stał się wersją roboczą Oo

      Usuń
    2. Blogger potrafi robić psikusy ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...