poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Recenzja serum L'Biotica Biovax A+E

Serum L'Biotica Biovax A+E



Co nam obiecuje producent?

Biovax A+E Serum Wzmacniające to prawdziwy zastrzyk witaminowy dla Twoich włosów. Receptura preparatu stworzona została na bazie witamin A i E, będących źródłem młodości i witalności.
A+E Serum Wzmacniające:- Odżywia zniszczone partie włosów.- Zmniejsza ich łamliwość.- Nadaje włosom naturalny połysk i gładkość.- Hamuje rozdwajanie końcówek.- Wzmacnia naturalną barierę ochronną włosa.


Skład i analiza

Skład: Cyclomethikone, Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol, amodimethicone , phenyl trimethicone,isohexadecane (and) polyisobutane, parum, isopropyl myristateglycine soja (soybean), oil, carthamus tinctorius (Safflower) , seed oil, Lnoleic acid, tocopheryl Acetate, retinyl palmitate , geraniol
Analiza: Nie jest to jedwab w płynie, gdyż nie ma tu jedwabiu ani innych protein.Są natomiast silikony oraz inne emolienty, w tym oleje (ale malutko ich), z dodatkiem witaminy A i E. Przed zapachem mamy silikony cykliczne oraz dwa inne zwykłe silikony - uzupełnią one (prowizorycznie) ubytki w strukturze włosa, skleją (do czasu zmycia!) rozdwojone końcówki, wygładzą, zatrzymają wodę wewnątrz włosa, ale zapobiegną też nadmiernemu pochłanianiu wilgoci z powietrza. Wszystko razem nabłyszczy włosy, w jakimś stopniu zapobiegnie uszkodzeniom mechanicznym.  Witaminy mogą zadziałać antyoksydacyjnie czy wzmacniająco, o ile nie jest ich tam za mało.

Moja opinia

Opakowanie to plastikowa buteleczka z pompką, niewielka i bardzo poręczna. Zapach jest delikatny, prawie niewyczuwalny. Konsystencja lekka, wodnista, nie klejąca. Produktu używam do zabezpieczania końcówek i w tej roli spisuje się tak, jak powinien.
Serum kupiłam w maju, a jest jeszcze niecała polowa pierwszej buteleczki. Bardzo dobra wydajność, jak na 15 ml.
Gdzie kupić? - Superpharm i apteki. W SP czasem są promocje, gdzie można upolować 2 sztuki w cenie jednego. Bez promocji to 13 zł. Uważam, że to przyzwoita cena i warto wydać kilkanaście złotych za produkt chroniący nasze końcówki.

7 komentarzy:

  1. czekałam czekałam i nie mogłam się doczekać dostawy, gdy były dwie sztuki w cenie jednej. Może jeszcze kiedyś się na nie skuszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam wiele pozytywnych opinii na jego temat;)
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią się skuszę na to serum na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. własnie planuję zakupu, bo obecne serum sie kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem posiadaczką jedwabiu l'biotica... po jego wykorzystaniu (choć także jest bardzo wydajny) mam na oku to serum właśnie :) Zbiera wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na razie niestety go nie mam ale użyłam raz i koleżanki zapachu prawie wgl. nie wyczuwałam .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...