piątek, 24 sierpnia 2012

Recenzja szamponu L'Biotica Biovax Latte

L`Biotica, Biovax Latte,
Intensywnie regenerujący szampon
odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne


Co nam obiecuje producent?

Intensywnie regenerujący szampon Biovax opracowany został przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim osłabionym włosom jak najlepszej kondycji.
Unikalną cechą intensywnie regenerującego szamponu Biovax jest bogata w substancje odżywcze receptura oraz kremowa konsystencja.
Proteiny mleczne już od starożytności uważane były za eliksir młodości!
Zawierają duże ilości minerałów, takich jak: potas, wapń, sód, miedź, kobalt, jod, cynk, mangan, chlor, fosfor, witaminy A, D, C, B1, B2 i K oraz białko i kwasy tłuszczowe. Posiadają zdolność naprawiania przerwanych wiązań keratyny, dzięki czemu odbudowują nawet ekstremalnie zniszczoną strukturę włosa.
Zawarte w olejku ze słodkich migdałów glicerydy kwasu oleinowego i linolowego zmiękczają i wygładzają włosy oraz łagodzą podrażnienia skóry głowy.
Ekstrakt z miodu silnie nawilża i odżywia przesuszone włosy, nadając im piękny połysk.
Dzięki zawartości naturalnych ekstraktów i substancji ochronnych:
- kompozycja protein mlecznych i emolientów wspomaga naprawę przerwanych wiązań keratyny, odbudowując osłabioną i zniszczoną strukturę włosa. Zabezpiecza przed utratą wilgoci, utrzymując naturalną barierę lipidową skóry głowy. Zmiękcza i wygładza włosy,
- 100% ekstrakt z henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.
Nie zawiera substancji drażniących: parabenów, SLS, SLES, glikolu propylenowego.
Substancje te mogą powodować podrażnienia skóry, a nawet stany zapalne. Przyczyniają się do powstawania łupieżu, swędzenia i wysuszania się skóry głowy. 



Skład i analiza

Nie wiem dlaczego, ale skład podany na moim szamponie jest inny niż te, które znalazłam  w sieci (w tym na stronie producenta)
Skład: Aqua, Sodium Cocoamphoacetate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, Coco-Glucoside, Cocamide DEA, Cocamidopdopropylamine Oxide, Hydrolyzed Milk Protein (and) Lactose, Polyquaternium-22, Allantoin, Lawsonia Inermis Extract, Glycerin, Dicaprylyl Ether (and) Lauryl Alcohol, Trimethylsilylamodimethicone (and) C11-15 Pareth-5 (and) C11-15 Pareth-9, Styrene/Acrylates Copolymer (and) Coco-Glucoside, Parfum, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol (and) Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone, Potassium Sorbate, Hexyl Cinnamal
Analiza: Początek stanowi mieszanka łagodnych detergentów, następnie są proteiny mleczne, które podziałają na włos kondycjonująco, tak samo jak pq-22. Obecny jest również re-natłuszczające emolienty i polimer filmotwórczy, a także łagodząca alantoinanawilżająca gliceryna oraz ekstrakt z henny, który (wg informacji podanych przez producenta) przeniknie do wnętrza włosa. (na podstawie klik)


Moja opinia

Opakowanie jest bardzo proste. Wykonane z białego, nieprzezroczystego plastiku. Zapach słodki, budyniowo-migdałowy
Wydajność średnia. Butelka o pojemności 200 ml starcza mi na 2 tygodnie, mamie na ponad miesiąc. 
Szampon myje dobrze i nawet się pieni! ;) A tak serio: To JEDYNY szampon, który w żaden sposób nie podrażnia skóry głowy mojej i maminej (a ta testowała już różne wynalazki). Jest lepszy od Facelle, BDfM i BD. Obecnie jestem w intensywnej fazie testów Facelle, ale coś czuję, że wrócę z podkulonym ogonem do mycia skóry głowy tym szamponem. Szampon, jak wszystkie produkty Biovax można kupić w Aptekach i Superpharmie. Cena nie jest zadowalająca za tak niską pojemność, ale na ukojenie skóry głowy warto wydać te 20 zł. 

17 komentarzy:

  1. Jak dla mnie troszeczkę za drogi, ale jak będę miała problem i wszystko mnie będzie podrażniało to wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Do zmycia oleju używam trochę wiecej szamponu więc pojemność 200 ml starczyłaby mi na bardzo mało, do tego mało kusząca cena.. pozostanę jednak przy BDFM :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawiłaś mnie tym szamponem ;)
    facelle też kupiłam do testów, więc zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę drogi zważywszy na to, że znalazłam już tańsze ulubieńce, ale spróbować raz by nie zaszkodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem bardzo zaciekawiona, zwłaszcza że lubię biovaxowe kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie biowaxy,ale tego szamponu nie miałam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam go m-c temu w Super-pharm w bardzo korzystnej cenie 10,99 z kartą klienta. Wcześniej z tej serii miałam maskę do włosów oraz odzywkę b/s dwufazową. Z obu byłam bardzo zadowolona. Natomiast szampon...no cóż. Razem z nim zaczęłam stosować olej z łopianem oraz zamiast chemicznej farby zrobiłam sobie hennę. Na początku nie wiedziałam, który z nich podrażnia mi tak ostro skalp. Po 2 godz. od umycia głowa jest mega gorąca, i zaczyna na maxa swędzieć. DRAMAT!! Szampon jak dla mnie ma przesłodki zapach, włosy są po nim niesamowicie błyszczące. Kilka osób zapytało nawet, cz farbowałam włosy, bo taki super błyszczący efekt. Ale cóż z tego, skoro tak strasznie podrażnia. Musiałam nawet na noc posmarować głowę Clotrimazolem :/ i przez 2-3 mycia użyć szamponu z SLeSem, żeby wszystko wróciło do normy. Dziś postanowiłam się utwierdzić w 100% i siedzę i staram się nie drapać..:/
    Pozdrawiam
    Natka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo jak Ty kochana..... Chyba on jest winowajcą moich problemów...

      Usuń
  8. kupiłam go zimą, używałam parę razy i nie mogę powiedzieć że jest jakiś zły, wręcz przeciwnie, ale najpierw chce zużyć do końca BDFM :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam z tej serii maskę, ma nawet takie samo opakowanie:)
    może kiedyś się skuszę na ten szampon,ale na razie muszę wypróbować Facelle i BDFM różowy, bo na razie testowałam tylko niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam obecnie podrażniony skalp, ale mam też ten szampon i po zaaplikowaniu go na głowę, mimo wcześniejszego roztarcia z wodą, doprowadza on do takiego swędzenia, że nie jestem w stanie wytrzymać.....Wrócę do niego jak zwalczę swędzenie i strupki na głowie bo nie wiem czy to nie on mnie uczula...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny ten szampon ma delikatny skład. Tam nie ma Was co za bardzo uczulać. Nie sądzę aby on był winowającą. Może macie jakąś alergię?

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, na skalp dobry, ale..ehh, nieziemsko oklapnięte, wręcz niedomyte były włosy po nim, te znajdujące się bliżej skóry głowy. Z kolei te na długości-przesuszone. I traf tu z moją głową :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam jakiś czas temu szampon tej firmy, ale do włosów suchych i zniszczonych. Rzeczywiście po umyciu czuję różnicę. Włosy są bardziej miękkie i wygładzona, ALE jak dla mnie to szampon zupełnie nie wydajny.. Według mnie słabo się pieni. Mam bardzo długie włosy i musze nakładac podwójną porcję, żeby umyć włosy. Stosuję go raz na jakiś czas.. Zagościłby na stałe, gdyby nie ta słaba piana.. Ale również przetestowałam wiele maseczek na włosy z tej firmy i jestem baardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam z biovaxu szampon z nowej serii, olejek arganowy i macadamia i sprawdza się dobrze, w sumie nie uważam, żeby ta cena była jakaś wygórowana jak na taki dobry produkt...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...