środa, 22 sierpnia 2012

Zostałam oTAGowana

Arivle otagowała mnie w swoim ostatnim poście i chętnie przyłączam się do zabawy

TAG pierwszy

Polega na odpowiedzi na 10 pytań, a następnie zadaniu 10 kolejnych i zaproszeniu innych osób 
  1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?Możliwość obserwowania i komentowania postów innych blogerek oraz chęć dzielenia się pomysłami i własnymi doświadczeniami
  2. Gdybyś mogła zabrać 5 rzeczy na bezludną wyspę, co by to było?Laptop z bezprzewodowym internetem - dla zachowania kontaktu ze światem zewnętrznymAntenę - patrz wyżejKosmetyczkęUbraniaStatek - aby móc w każdej chwili wrócić do domu i przywieźć moich znajomych na wyspę. Wtedy nie byłaby już taka bezludna ;)
  3. Co najgorszego 'zrobiłaś' swoim włosom?Najpierw zakręciłam je na lokówce, a potem wyprostowałam, bo efekt mi się nie podobał. Rozjaśniłam też jedno pasemko do jajecznego blondu, żeby nałożyć niebieski toner
  4. Jakich kolorów używasz w makijażu?Różne odcienie beżu i brązu
  5. Co w sobie lubisz?Włosy, poczucie humoru i umiejętność planowania czasu
  6. Wolisz podkreślone usta czy oczy?U siebie - oczy.
  7. Gdzie chciałabyś pojechać na swoje wymarzone wakacje?Turcja/Indie
  8. Uprawiasz jakieś sporty?Czynnie - wspinaczka, ćwiczenia na wf, biernie jazda konna (niestety moje kolana nie wytrzymują)
  9. Jak opisałabyś swój styl?Klasyczny. Lubię proste kroje i stonowane barwy. Cała moja szafa to właściwie tylko kilka kolorów: biel, czerń, szarości, granat, brązy, beże, delikatne fiolety i brudne róże.
  10. Jakiej muzyki słuchasz?Lubię rocka we wszelkich odmianach i nie pogardzę dobrą elektroniką. Często robię misz-masz i słucham tego, co mi się po prostu podoba


TAGuję:
Dziewczynę w warkoczu
Ekomanię
Zielony Koszyczek
Eve
oraz Arivle (powracający TAG :P)

Moje pytania:
1. Dlaczego założyłaś bloga i jak wpływa na Ciebie jego prowadzenie?
2. Jakie naturalne kosmetyki są przez Ciebie najczęściej używane i które się najlepiej spisują?
3. Czy jadasz 5 porcji warzyw i owoców dziennie? Dlaczego tak/nie?
4. Jaki jest Twój najważniejszy kosmetyczny cel do zrealizowania we wrześniu?
5. Jaki jest Twój najważniejszy niekosmetyczny cel do zrealizowania we wrześniu?
6. Jak opisałabyś swój styl ubierania się?
7. Jakie ciekawe książki przeczytałaś w ciągu ostatnich 2 miesięcy?
8. Czy kupujesz i używasz kosmetyków nietestowanych na zwierzętach?
9. Tu możesz napisać i odpowiedzieć na pytanie, które przeczytałaś na innych blogach i bardzo Ci się spodobało
10. Jutro jest koniec świata. Co robisz?



TAG drugi

Należy napisać 7 prawd o sobie i otagować kolejne 10 osób.



1. Na śniadanie w szkole jem suche bułki i jogurty. Chyba jeszcze nigdy nie miałam własnoręcznie zrobionej kanapki.
2. Mam brata bliźniaka. Nie jesteśmy do siebie podobni ani trochę. Same przeciwieństwa.
3. Jako dziecko byłam strasznym niejadkiem. Ale potrawy, które lubiłam, potrafiłam zjeść w każdej ilości. Pamiętam, że na każdej Wigilii jadłam tylko chleb z masłem, bo niczego innego nie lubiłam. A dużych pierogów na obiad potrafiłam zjeść 24 (mój rekord)
4. Jestem dosyć szczupła i nie lubię swojej figury. Wolałabym mieć trochę pełniejsze kształty.
5. Kiedy się wkurzam, to zaczynam płakać ze złości.
6. Jestem uzależniona od czekolady i internetu.
7. Boję się żab. Panicznie. Dochodziło do omdleń, kiedy próbowano zastosować u mnie terapię szokową (ach, koledzy...)

TAGuję:

Dziewczynę w warkoczu
Ekomanię
Zielony Koszyczek
Eve



I czekam na powiadomienia o odpowiedziach! :)

4 komentarze:

  1. Dzieki wielkie ale te tagi byly u mnie kilka razy swego czasu np. ten drugi tu:Dhttp://blogeve-evel.blogspot.com/2012/06/czerwcowa-pukanka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s wlasnie doczytalam. Witaj w klubie, tez mi nie smakuja wigilijne potrawy i zawsze wstawalam od stolu glodna. To sie zmienilo po wyprowadzce, jednak moje potrawy nie sa zbyt tradycyjne ;), ale przynajmniej jestem najedzona :D

      Usuń
  2. boisz sie żab;>?
    ja sie boje kotów,jak widze to od razu mi się ciśnienie podnosi;d

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za wyróżnienie, ale słabo się orientuję w tych blogowych modach i zwyczajach, chyba już za stara jestem :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...