sobota, 1 września 2012

Tygodniowa pielęgnacja vol. 1

Pomysł zaczerpnęłam od Siempre-la-belleza, która co tydzień w przystępny sposób pokazuje, co używała w danym tygodniu :)

niedziela 26-08-2012

mycie: Facelle Sensitive + Garnier Ultra Doux z masłem kakaowym 1:1 na skalp, włosy Isana Babassu
odżywka d/s: CeCe of Sweden Algae + Artiste z keratyną + Alterra Granat 1:1:1/2
odżywka b/s: Garnier Avokado i Karite bez spłukiwania
suszenie: plunking i schnięcie naturalne
efekt: moje włosy zdecydowanie potrzebowały protein! jest piękny skręt. no i piękny puch, bo ich nie zażelowałam na koniec. przy okazji - w końcu nie mam podrażnionego skalpu ;)

poniedziałek 27-08-2012


wtorek 28-08-2012

olej: rzepakowy z Alterrą limonką
Cały dzień w domu :)

środa 29-08-1012

olej: cały czas ten wtorkowy
mycie: Facelle Sensitive + Garnier Ultra Doux z masłem kakaowym 1:1 na skalp, włosy Isana Babassu
odżywka d/s: CeCe of Sweden Algae + Artiste z keratyną pod folię na godzinę
płukanka: lniana
schnięcie i stylizacja: plunking na 15 min, wgniatanie żelu lnianego i Joanna Mrożący, podsuszenie dyfuzorem
efekt: Ładne fale, ale musiałam spiąć włosy, bo mi przeszkadzały w obowiązkach

czwartek 30-08-2012

Obudziłam się z siankiem. Chyba czas na pożegnanie się z Joaśką Mrożącą, bo to ona takie kuku robi. Z resztą nie po raz pierwszy. Spięłam włosy w koka

piątek 31-08-2012

rozczesanie włosów na sucho
mycie: Isana Babassu + Facelle Sensitive 1:1
odżywka d/s: Alterra Granat
odżywka b/s: Garnier AiK b/s, zabezpieczenie silikonami Biovax A+E
suszenie: plunking, schnięcie naturalne
efekt: półproste, błyszczące włosy. zdecydowanie jestem na tak :)

6 komentarzy:

  1. Fajna ta Twoja pielęgnacja, bo taka zróżnicowana ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za takie wypisywanie co robiłam w danym dniu jakoś nie mogę się wziąć, choć wiem, ze to w dużym stopniu pomogłoby mi. Trzeba w końcu to zacząć robić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja pielęgnacja w porównaniu do Twojej wygląda bardzo skromnie

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się wciąż wydaje, że ta moja pielęgnacja jest monotonna i w wersji minimum hihi, sama nie wiem dlaczego
    dziękuję za uświadomienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to dopiero jest monotonna :D

      Usuń
    2. no to i u mnie nudno bo mam raptem 2 odzywki do włosów i to tylko dlatego że jedną z nich dostałam do testów :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...