niedziela, 30 września 2012

Tygodniowa pielęgnacja vol. 5

Kolejny odcinek z serii ;)

niedziela 23-09-2012

mycie: Biovax Latte + Facelle Sensitive 2:1
odżywka d/s: BingoSpa Shea i 5 alg na 7 minut
odżywbka b/s: Garnier AiK, Alberto Balsam malinowy
suszenie: dyfuzor
efekt: ładne falki

poniedziałek 24-09-2012

wieczorem
mycie: Biovax Latte + Facelle Sensitive 2:1
odżywka d/s: BingoSpa Shea i 5 alg na 20 minut
odżywbka b/s: Alberto Balsam malinowy
suszenie: dyfuzor
poranny efekt: puch i miotła




wtorek 25-09-2012


środa 26-09-2012

mycie: Biovax Latte + Facelle Sensitive 2:1
odżywka d/s: BingoSpa Shea i 5 alg na 40 minut
odżywbka b/s: Alberto Balsam malinowy
suszenie: dyfuzor
poranny efekt: wyprost

czwartek 27-09-2012
olej: kokosowy na noc
mycie: Facelle Sensitive
odżywka d/s: Bingo Spa shea 9 5 alg na 20 min
odżywka b/s: Alberto Balsam
suszenie: dyfuzor
zabezpieczenie: Biovax A+E
efekt: puchato trochę i za lekko

piątek 28-09-2012
mycie: Garnier KiK kubeczkowo
odżywka d/s: Kalpi Tone + Bingo Spa shea i 5 alg na 45 min pod folią i czapką
odżywka b/s: odrobina Alberto Balsam
suszenie: koncentrator + rozczesywanie i wygładzanie - stylizacja na prosto
zabezpieczanie: Biovax A+E
efekt: był fale, ale się rozprostowały. cały dzień "pachniałam" jak indyjska knajpa

sobota 29-09-2012
mycie: Garnier KiK
farbowanie: Khadi orzechowy brąz


rozczesane po farbowaniu. 


Notka o farbowaniu jest napisana, czekam tylko aż ktoś łaskawie zrobi mi trochę zdjęć :( W planach również kilka innych wpisów, m.in. recenzja BingoSpa shea i 5 alg. Zostało mi jej na 2-3 użycia. Mam ostatnio bardzo mało czasu na prowadzenie bloga. Niech to się w końcu zmieni...

6 komentarzy:

  1. Śliczny masz kolor i jakie bujne włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak spisało się Kalpi tone po wymieszaniu z maską? Ja na razie użyłam Kalpi raz i tak mi włosy wypadały, że szok, więc zastanawiam się, czy nie lepiej dodawać jej do maski.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...