niedziela, 9 września 2012

Tygodniowa pielęgnacja vol.2

niedziela 02-09-2012

mycie: mieszanka - Isana Babassu + Biovax Latte + Facelle Sensitive + Garnier z masłem kakaowym
odżywka d/s: Alterra z Granatem
odżywka b/s: Garnier AiK b/s
suszenie: odsączenie w T-shirt, naturalnie
+ trochę Biovax E+E dla ujarzmienia
efekt: 3 duże loki - korkociągi, reszta prosta i puch...

poniedziałek 03-09-2012

mycie: odżywka CeCe-Salon algowa
odżywka d/s: maska 3 minutowa Le Petit Marseillalis (recenzja wkrótce) na godzinę
odżywka b/s: Garnier AiK
suszenie: chłodny nawiew
efekt: ładne falki

wtorek 04-09-2012


środa 05-09-2012

mycie: Biovax Latte + Facelle Sensitive 2:1
odżywka d/s: maska 3 minutowa Le Petit Marseillalis na 15 min
suszenie: chłodny nawiew
zabezpieczenie: Biovax A+E
efekt: pierdzielnik że hej

czwartek 06-09-2012


piątek 07-09-2012

mycie: Biovax Latte + Facelle Sensitive 2:1
odżywka d/s: maska 3 minutowa Le Petit Marseillalis na 15 min
odżywka b/s: Garnier AiK b/s
suszenie: chłodny nawiew
zabezpieczenie: Biovax A+E
efekt: puchaty pierdzielnik

sobota 08-09-2012

5 komentarzy:

  1. puchaty pierdzielnik mnie rozbawił :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać ,że Tobie również nie jest obcy biovax-przemślany plan
    Zaglądam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha, tylko dlaczego u mnie pierdzielnik jest dzień w dzień ;/ Ale określenie genialne, kradnę ;D

    Hm... a tak analizując Twoją pielęgnację, u mnie wszystkie kosmetyki 'latte' (nie ważne czy na minutę, czy godzinę) powodują pierdzielnik. A np w poniedziałek nie masz biowaxu latte, i masz fryzurę ok. Może Twoje włosy też jej nie lubią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "pierdzielnik" zapożyczyłam od Ajrisz vel Czarownicującej ;)
      w poniedziałek myłam włosy odżywką, więc to raczej nie to. ale dziękuję za sugestię, pokombinuję z tymi proteinami mlecznymi

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...