poniedziałek, 24 września 2012

Wyróżnienie i chwalipięta

Od czego zacznę dzisiejszy, krótki post?
Od podziękowania Pauli (EkoPiekno) i Złotowłosej za wyróżnienie w "So sweet blog award"


Przyznam szczerze, że bardzo ciężko wybrać mi kilka blogów, które czytam najczęściej. Tak naprawdę zaglądam do wszystkich tych, które obserwuję. Często odwiedzam też spis włosomaniaczek i czytam nowe posty. Dlatego nominuję nie blogi, które najchętniej i najczęściej czytam, ale te, którym najwięcej zawdzięczam
  1. Blog Anwen - od tego bloga zaczęło się całe moje włosomaniactwo. W pierwszej chwili zachłysnęłam się wiedzą, ale z czasem, po przeczytaniu większości wpisów wszystko się jakoś ułożyło. To dzięki Niej trafiłam również na zakręcone forum wizażu.
  2. Na zakręconym forum pod skrzydła wzięła mnie AjriszMarta, czyli nasza blogowa Czarownicująca. Dzięki niej zrozumiałam, jak dbać o wrażliwą skórę głowy, nauczyła mnie podstaw pielęgnacji i zaszczepiła chęć do dalszego doszkalania się w temacie składników w kosmetykach.
  3. Italiana z kolei zapoznała mnie z magicznym światem półproduktów
  4. Ziemolina (Kosmostolog) posiada przeogromną wiedzę kosmetyczną. Mam nadzieję, że jej wpisy zostaną szybko rozpowszechnione w blogosferze. Dzięki niej sporo się dowiedziałam o mojej cerze. Teraz wiem, jak o nią dbać, żeby nie szkodzić.
  5. EKOcentryczka umieszcza ciekawe wpisy na tematy ekologiczne.
  6. Na blog Eve weszłam na chwilę i zostaję na wieki wieków. Posiadaczka pięknych włosów omawia wszystkie włosowe tematy, które najbardziej mnie interesują - wpływ natury na włosy (zioła, glinki, ekstrakty), recenzuje interesujące mnie produkty i ma chyba najlepszą pigułkę do farbowania z jaką się spotkałam. Blog Eve jest dla mnie wspaniałym źródłem inspiracji.
  7. Fashion-blog Ariadny - prześliczna dziewczyna i jej stylizacje
  8. Ekopiękno - czyli receptury wszelakie step by step
  9. Zdrowieinatura - o wszystkim, nie o niczym
  10. To miejsce zostawię puste, ponieważ, jak już wcześniej wspomniałam, regularnie czytuję wszystkie obserwowane przeze mnie blogi
Kolejność przypadkowa ;) Zachęcam Was do odwiedzania tych blogów, chociaż pewnie już je znacie :)


CHWALĘ SIĘ! - Statystyk trochę
Dzisiaj (do godz 19:30) mój blog zaobserwowało 35 osób.
A liczba wyświetleń stron tylko w dniu dzisiejszym przekroczyła 4600! (Co łącznie daje 25000 wyświetleń)
Chciałabym bardzo podziękować Anwen za umieszczenie odnośnika do mojego bloga w notce. Bardzo się cieszę, że mój szamponowy wpis został wyróżniony przez moją włosową guru! Dzięki temu mój blog został zauważony przez większą liczbę osób i, jak widać, wielu się u mnie spodobało.
Jeszcze raz dziękuję!!!

15 komentarzy:

  1. Tak trzymaj! Będę zaglądała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziękuję Anwen za to, że dała linka do Twojego bloga. Zajrzałam, wszystko przeczytałam i zostałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję takich świetnych statystyk i życzę dużo zapału w dalszym prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulejszyn :) Zasługujesz, bo masz łeb kobitko :) Więc niech się dzieje!

    I dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Jak najbardziej zasługujesz na wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że tyle osób mogło odkryć Twój blog dzięki Anwen :) zasłużyłaś w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje ślicznie za wyróżnienie :) i gratuluje sukcesów !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi się milo zrobiło :). Gratuluje i dziękuje za wyróżnienie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajrzalam, zeby Ci przypomniec, ze jeszcze mi adresu nie podalas do wysylki probek a tu prosze taaaaka mila niespodzianaka:) Dziekuję za wszystkie miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...