środa, 26 września 2012

Zakupy włosowe i współpraca

Dzisiaj przyszła do mnie paczka z kosmetykami z rani-art.pl. Z tym sklepem nawiązałam również współpracę i pani Ania dołączyła do zamówienia kilka rzeczy do testów, za co bardzo dziękuję :))

Co zakupiłam i dostałam?


- Amla
- Henna Khadi orzechowy brąz
- Maść antyseptyczna Boroline
- Maseczka do twarzy Tulsi (pójdzie również na włosy :D)
- Próbka oleju z migdałów


Już nie mogę doczekać się testowania!!! 
Jutro najprawdopodobniej będę farbować :)


Zakupy możecie zrobić w sklepie internetowym rani-art.pl lub na allegro. Zdecydowanie polecam!


14 komentarzy:

  1. Same smakołyki :) Lubię rani - art, mają duży wybór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór fajny - ciekawe czy można odebrać "towary" w Lublinie. Odeszłyby koszty przesyłki - po co po mieście listonosza ganiać ;)

      Usuń
  2. A ja tam jeszcze nie byłam, trzeba nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy! :D Też bym chciała taką paczuszkę :P

    A do czego będziesz używać tej maści? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, kolejny kuszący sklep :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie najbardziej ta maseczka na twarz. Już się nie mogę doczekać Twojej opini.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo... same interesujące rzeczy. Po raz pierwszy słyszę o tym sklepie, zaraz muszę sobie go obczaić :)
    Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to czekam na post o farbowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to mnie skusiłaś ;)
    Wchodzę na stronę sklepu regularnie i zastanawiam się co wybrać, bo najchętniej bym brała wszystko :D Jak jakiś przypływ pieniędzy będę miała to zrobię zamówienie, szczególnie że są z mojego miasta i można osobiście odebrać:)
    Jak przetestujesz odżywki w pudrze to się odezwę odnośnie zapachu. Czy mają też tak intensywny zapach jak henna. Bo po ostatniej hennie dostałam strasznej migreny, która mało nie skończyła się na pogotowiu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko mnie bardzo ciekawi, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudeńka ;)
    świetna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...