środa, 17 października 2012

30 dni... dla rzęs i brwi

Zaczynam nowy cykl dbania o siebie. Przez 30 dni będę codziennie poświęcać czas wybranej części mojego ciała. Dlaczego akurat 30 dni? Ponieważ jest to na tyle krótko, że mam motywację do wykonania "zadania" i na tyle długo, że dana czynność może wejść w codzienny nawyk.
Cykle mogą się nakładać, ale nie może być ich więcej niż 3.


Od 16 października do 16 listopada zamierzam intensywnie dbać o rzęsy i brwi. Na razie wcieram olejek rycynowy na noc. Zamierzam kupić także odżywkę do rzęs. Może macie coś godnego polecenia?

10 komentarzy:

  1. Ja zrobiłam sobie odżywkę do rzęs - pisałam o niej (wstępnie) efekty już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli odżywka, to Revitalash, ale nie jest tania, a olejek też używałam i miałam po nim mocniejsze i ciemniejsze rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja stosuję zwykłą wazelinę Ziaji na rzęsy i efekty są, jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. polecam olej rycynowy, ale bezsensu dawać taką radę włosomaniaczce dla której to przecież oczywiste :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcza fajny pomysł!!może ja tez sie przyłacze do projektu :)ja do brwi i rzes uzywam niezastapionego oleju rycynowego, a ty?

    OdpowiedzUsuń
  6. moje rzęsy lubią rycynowy - ładnie się po nim pokręcają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio jakiś wielki bum jest na odżywkę do rzęs, która kosztuję nie pamiętam dokładnie ile ale parę set złotych kosmetyczka kolejny raz mi ją wciskała, śmiać mi się chciało, bo ja nie kupuje takich głupot, ale mnie zaciekawił skład tego cudeńka i się okazało, że w składzie jest lekarstwo na zaćmę po którym faktycznie rosną rzęsy jak szalone :)
    A tak od siebie to olejek rycynowy raczej najlepszy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez muszę wrócić do rycyny ;)
    moje brwi ją lubią ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś wyróżniona u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! Ja od dłuższego czasu 2-3 razy w tygodniu nakładam olejek rycynowy na rzęsy i efekty mnie zadawalają. Rzęsy są grubsze, dłuższe i nie wypada ich aż tak dużo jak przed stosowaniem olejku :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...