sobota, 6 października 2012

Recenzja maski BingoSpa shea i 5 alg

BingoSpa 
Maska do włosów 
masło shea i 5 alg




KWC

Co nam obiecuje producent?

Zawiera masło Shea (karite) i botaniczny kompleks pięciu alg: Ascophyllum, Spiruliny, Laminarii, Morszczynu i Nori dla wzmocnienia i regeneracji włosów
Masło Shea ma działanie rewitalizujące, odżywcze i nawilżające. Regeneruje włókno włosa, odbudowuje włosy od cebulek po same końce i wygładza ich powierzchnie, nadając im niezwykły połysk. Algi dostarczają włosom dżywczych i regenerujących składników: witamin, aminokwasów, polisacharydów, proteiny i soli mineralnych. Włosy stają się mocne i elastyczne
Sposób użycia: maskę nanieść na umyte, wilgotne włosy, delikatnie rozprowadzić na włosach i wmasować w skórę głowy, pozostawić na 5-10 min., następnie dokładnie spłukać.
Zaleca się stosowanie maski przez okres 5-6 tygodni, po 2 nałożenia maseczki tygodniowo.


Skład i analiza

Skład: Aqua, 1 Heksadecanol 1 Octadecanol (miksture), Stearamidopropyl Dimethylamine, Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol, Shea Butter, Glycerin, Aqua, Fucus Vesiculosus Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Undaria Pinnatifida Extract, Lithothamniom Calcareum Extract, Parfum, Citric Acid, Methyl Paraben, Sodium Benzoate, Ethyl Paraben

Analiza: (źródło) 
Tutaj mamy:
emolienty wraz z olejem: natłuszczą, zatrzymają wodę wewnątrz włosa
antystatyk: wygładzi, ułatwi rozczesywanie
humektant: gliceryna: nawilży
algi o potencjale wzmacniającym, w zależności od tego ile ich jest; są źródłem m.in. protein, witamin, mikro i makro-elementów, tłuszczy, polisacharydów.


Opakowanie, konsystencja, zapach, wydajność, dostępność i cena


Maska zawarta jest w dużym, półlitrowym opakowaniu w kształcie walca - takie lubię najbardziej, bo można wybrać maskę do końca. Oprócz tradycyjnej zakrętki producent dodał również wieczko zabezpieczające. To bardzo dobry pomysł.
Maska jest dosyć rzadka i ma chemiczny zapach przypominający tanie męskie perfumy.
Wydajność jest całkiem dobra. Maski używałam wielokrotnie testując różne możliwości.
Produkt możemy kupić w Tesco (za 7,5 zł), w sklepie internetowym BingoSpa lub w drogeriach (np. Jasmin)

Działanie

No cóż, ani włosy, ani skóra głowy się z tą maską nie polubiły.
Za prawie każdym razem skóra głowy zaczynała się łuszczyć, bynajmniej nie z przesuszenia. Nakładana na włosy sprawdzała się najlepiej wg. sugestii producenta. W innych przypadkach miałam puch roku. Jest dla moich włosów zdecydowanie zbyt lekka. Zostało mi jeszcze trochę maski - na 2-3 użycia. Spróbuję dodać więcej emolientów (oleju). Może lepiej się sprawdzi.
Niemniej polecam wypróbowanie tego produktu, jeśli jeszcze nie testowałyście. Wielu osobom odpowiada :)
A jakie są wasze odczucia dotyczące tej maski?

___________________________________________________________________________________

Mam bardzo mało czasu na prowadzenie bloga :( Szkoła zajmuje więcej czasu niż myślałam. W planach (i częściowo w realizacji) jest kilka przydatnych notek dotyczących pielęgnacji włosów, a także recenzji.
Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. U mnie w najbliższym Tesco niestety nie ma produktów tej firmy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tylko w Tesco extra. I to też nie wszystkich, niestety :(

      Usuń
  2. Ja mam za sobą na razie dwa użycia - maska wzmacnia mi skręt, jednak nałożona na pół godziny obciążyła włosy. Muszę nakładać ją na krótko. Jestem ciekawa dalszych efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o niej mnóstwo pozytywnych opinii dlatego dorwałam ją w tesco. Niestety - również obciążyła mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię ją,ale szału nie robi,dobrze ze jest na wykończeniu u mnie ,poszukuję czegoś bardziej odżywczego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście nie miałam, ale moja koleżanka zdecydowanie mi ją odradzała więc na razie nie jest to mój must have. Może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jej nie miałam, bo nie mam dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zamiar zamówić na dniach ze strony producenta. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też ostatnio była recenzja tej maski i także się średnio sprawdziła, już lepsza jest dla mnie mleczna z elastyną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ją lubię, ale nakładam raczej przed myciem i tak jak piszesz : "doprawiam" olejkiem, miodem czy półproduktami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ją i z moimi włosami nic nie robi ( czasem jak za długo potrzymam to jest puch). Strasznie dziwiłam się, bo każdy ją zachwalał. Teraz wiem, że nie jestem sama ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię tę maskę. i o dziwo sięga już dna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jej jeszcze. Ale raczej nie kupię, skoro robi puch:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę maskę i starałam się trzymać dłużej. Nałożona bliżej skalpu obciążała mi włosy, nakładałam potem od ucha w dół. Postanowiłam wykończyć Bingo kaszmir, wiec shea chwilowo poszło w odstawkę, ale teraz zacznę ją używać ponownie. Może znajdę na nią sposób - Bingo kaszmir teraz uwielbiam - najlepsza jest w połączeniu z placentą roślinną, glinką lub algami nałożona na skalp. Może do Bingo shea też znajdę dodatek, który uczyni ją moją ulubioną? Zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A na kosmetyki bingospa jest teraz promocja do końca tygodnia w sklepie Naturica.pl O 25% są tańsze
    tu szczegóły
    http://naturica-pl.blogspot.com/2012/10/mega-promocja-bingospa-25-taniej.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...