sobota, 6 października 2012

Tygodniowa pielęgnacja vol. 6

niedziela 30-09-2012

poniedziałek 01-10-2012

rano
mycie: Biovax Latte + Facelle Sensitive 4:1
odżywka d/s: Alberto Balsam malinowy na 5 minut
odżywbka b/s: Alberto Balsam malinowy, płukanka lniana
suszenie: dyfuzor
poranny efekt: drobnica straszna...

wtorek 02-10-2012


środa 03-10-2012

olej: Brahmi Amla na całą noc
mycie: Alterra bezzapachowa
odżywka d/s: BingoSpa Shea i 5 alg na 10 minut
odżywbka b/s: Alberto Balsam malinowy
suszenie: dyfuzor
poranny efekt: wyprost

czwartek 04-10-2012

mycie: Facelle Sensitive
odżywka d/s: Bingo Spa shea 5 alg na 10 min
odżywka b/s: Alberto Balsam
suszenie: dyfuzor
zabezpieczenie: Biovax A+E
efekt: puszyście

piątek 05-10-2012

mycie: Facele Sensitive
odżywka d/s: maska Alterra Granat i Aloes
odżywka b/s: odrobina Alberto Balsam
suszenie: suszara
zabezpieczanie: olej kokosowy
efekt: półprosto, miękko, bez puchu! <3

sobota 29-09-2012

olej: Brahmi Amla na kucyk na noc
mycie: Facelle Sensitive
odżywka d/s: maska Alterra Granat i Aloes
odżywka b/s: odrobina Alberto Balsam
suszenie: suszara
zabezpieczanie: olej kokosowy
efekt: efekt, jak dzień wcześniej! :)


13 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobał mi się drugi dzień pielęgnacji kiedy uzyskałaś wyprost- moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładny, zdrowy i lśniący kucyk na tych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ostatnio mam better hair days :)

      Usuń
  3. Ale masz ładne włosy... :) Mam nadzieję, że ja też kiedyś dojdę do takiego stanu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze wyglądają tak fajnie ;) Fala zmienną jest. Każdego dnia włosy są inne. Przynajmniej się z nimi nie nudzę ;)

      Usuń
  4. Zazdroszczę Ci tego dyfuzora :) ja mam lekkie przygody z zakupioną suszarką na allegro. Kupiłam tydzień temu w piątek. Tydzień później, gdy sądziłam, że kurier zaraz przyjedzie z paczuszką dowiedziałam się, że nie wysłali bo okazało się, że modele które mają są uszkodzone :) na na na
    Zamówiłam gdzie indziej i nadal czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyfuzor to dobra rzecz :) Miejmy nadzieję, że tym razem się doczekasz tej suszarki :))

      Usuń
  5. Piękny kucyk :) Widać, że masz gęste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mam wrażenie, że jest ich za dużo. Ale z drugiej strony mam mnóstwo "junior hair" (takie 5-7 cm bejbiki) i czekam aż będę mogła je złapać w kitkę ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...