niedziela, 14 października 2012

Tygodniowa pielęgnacja vol. 7

niedziela 07-10-2012 (w południe)

mycie: Facelle Sensitive
odżywka d/s: Amla z olejem rycynowym na 15 min
odżywbka b/s: Alberto Balsam malinowy
suszenie: chłodny nawiew
efekt: wyprost, wieczorem były już nieciekawe, trochę tłustawe

poniedziałek 01-10-2012 (wieczorem)

olej: Brahmi Amla na 2 godziny
mycie: Garnier KiK
odżywka d/s: maska kakaowa DIY
odżywbka b/s: maska Alterra Granat
suszenie: chłodny nawiew
efekt: woooow, jaki skręt, jaki blask!!!

włosy po nocy, bez żadnych stylizatorów, niesuszone z pomocą dyfuzora.
jestem zachwycona skrętem



wtorek 02-10-2012 (wieczorem)

olej: Brahmi Amla
mycie: Facelle Sensitive
odżywka d/s: maska Alterra Granat na 15 min
odżywbka b/s: maska Alterra Granat
suszenie: dyfuzor
poranny efekt: fajny skręt i nadal pachniało kakaem

środa 03-10-2012 (wieczorem)

mycie: Facelle Sensitive
odżywka d/s: maska Alterra Granat
odżywbka b/s: Alberto Balsam malinowy
suszenie: chłodny nawiew
poranny efekt: półprosto, ale przyjemnie ;)

czwartek 04-10-2012


piątek 05-10-2012 (o 23...)

mycie: Sanosan - płyn do kąpielo + szampon
odżywka d/s: Alberto Balsam
odżywka b/s: odrobina Alberto Balsam
suszenie: chłodny nawiew
efekt: tu proste, tam kręciołki, ale generalnie bardzo ładnie!

sobota 29-09-2012


18 komentarzy:

  1. piękny kolor, wymarzona gęstość! achh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale gęste <3
    I te, jak powiedziała ByMarta, kłaczki. Też ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. schodzę z cieniowania. obecnie mam 2 warstwy i na razie tak pozostanie ;)

      Usuń
  4. podasz przepis na maskę kakaową diy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie jeden post wcześniej jest przepis ;)

      Usuń
    2. dzięki, przeszukałam bloga za pomocą wyszukiwarki i nie znalazłam. coś ślepa jestem dzisiaj ;)

      Usuń
  5. Pieknie wygladaja na tych zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowanie wyglądają!!;)
    myślałam,że to zdjęcie-inspiracje,a tu proszę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem totalnie zauroczona Twoimi włosami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Są... prześliczne :) I ten skręt! Tylko rozpływać się w podziwach. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne masz włosy :) moje wyglądają tak tylko po umyciu, a następnie puszą się i plączą :( masz jakieś sposoby może na to sprawdzone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie najlepiej spisuje się ciężka odżywka do spłukiwania i dużo odżywki b/s. Generalnie nie wyobrażam sobie włosów bez odżywki do spłukiwania. Niektórym pomaga też żel lniany, ale osobiście nie zawsze chce mi się go gotować ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...