niedziela, 21 października 2012

Tygodniowa pielęgnacja vol. 8



niedziela 14-10-2012 (wieczorem)



mycie: Sanosan 2w1 i Facelle Sensitive
farba: Khadi orzechowy brąz 50g z 2 łyżkami Amli, 1 łyżką Maki i łyżeczką spiruliny na 2 godz
suszenie: chłodny nawiew
efekt: wypadło mi tyyyyyyyyyyyyle włosów. To było straszne :( kolor prawie się nie zmienił


poniedziałek 01-10-2012 (wieczorem)

olej: Brahmi Amla na 3 godziny
mycie: Sanosan 2w1
odżywka d/s: maska Alterra Granat
odżywbka b/s: odżywka Alberto Balsam malinowa
suszenie: chłodny nawiew
efekt: rano się okazało, że nie domyłam oleju

wtorek 02-10-2012 (rano)

mycie: Sanosan 2w1
odżywbka b/s: odżywka Alberto Balsam
suszenie: dyfuzor
poranny efekt: całkiem ok, trochę prosto

środa 03-10-2012 (rano)

mycie: Sanosan 2w1
odżywka d/s: BingoSpa 5 alg z olejem rycynowym i Alberto Balsam malinowy (15 min)
odżywbka b/s: Alberto Balsam malinowy
suszenie: chłodny nawiew
poranny efekt: półprosto, ale przyjemnie ;)


środa 03-10-2012 (wieczorem)

mycie: Sanosan 2w1 skalp, Facelle Sensitive długość
odżywka d/s: BingoSpa jedwab i kaszmir (po dzisiejszym zakupie musiałam ją wypróbować!)
odżywbka b/s: Alberto Balsam malinowy
suszenie: chłodny nawiew
poranny efekt: jest skręt, jest blask, jest miękko i trochę zbyt puchato, ale wystarczyło trochę oleju. uwielbiam tę odżywkę!


czwartek 04-10-2012 (rano)


mycie: Sanosan 2w1 skalp, Facelle Sensitive długość
odżywka d/s: BingoSpa jedwab i kaszmir
odżywbka b/s: Alberto Balsam malinowy
suszenie: chłodny nawiew
poranny efekt: jak wcześniej

piątek 05-10-2012 (rano)


mycie: Sanosan 2w1 skalp, Facelle Sensitive długość
odżywka d/s: BingoSpa jedwab i kaszmir
odżywbka b/s: Alberto Balsam malinowy
suszenie: chłodny nawiew
poranny efekt: bardzo podoba mi się ten efekt :)


sobota 29-09-2012

mycie: Sanosan 2w1
odżywka d/s: BingoSpa jedwab i kaszmir
odżywbka b/s: Alberto Balsam malinowy
suszenie: chłodny nawiew
efekt: jak zawsze po tym zestawie blask i fajny skręt


Kolor po tygodniu trochę się sprał i jest kasztanowy, ciepły. Na zdjęciach może i wygląda na ładny, ciemny brąz, ale w świetle dziennym widać rudość, której za wszelką cenę chciałam uniknąć. Za chwilkę zamawiam indygo i będę kombinować z ochłodzeniem barwy.

22 komentarze:

  1. Po co pozbywać się tych rudawych tonów? Tak wygląda naturalniej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. włosomaniaczka ;D21 października 2012 12:16

    piękne, gęste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne włosy!:) Ta gęstość i ten blask...:

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo grube włosy.
    Pozazdrościć.
    I ten warkoczyk...sama robiłaś ?
    Ja nie potrafię takich fryzur sobie samej robić. Zawsze mi się coś poplącze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego akurat zaplatała mama. Ja nie mogłam sobie poradzić z powodu bólu ręki po pobraniu krwi.
      Ale na co dzień sama robię różne sploty :)

      Usuń
  5. so pretty ^____^


    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    natalijayasmina-b.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podoba ta rudość!:D Cały czas rozpływam się nad kolorem Twoich włosów!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. geste, przepiękne!
    a kolor też świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor mi się bardzo podoba :) Za każdym razem gdy widzę zdjęcia Twoich włosów to zazdroszczę Ci gęstości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Twoje włosy obłędnie błyszczą! Zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. bingo ma tyle masek że nie wiem, kiedy wszystkie przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jak miło! :) ja mieszkam w Nakle, może kojarzysz? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj:) zapraszam Cię do zabawy:) mam nadzieję, że się przyłączysz, oTAGowałam Cię u siebie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać ,że dbasz o swe włosy-są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włosy! Zazdroszczę koloru, skrętu i połysku. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Jeśli czujesz, że Twoje włosy tego potrzebują, to możesz :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...