sobota, 27 października 2012

Współpraca z BingoSpa

Mój blog, jako jeden z ponad 160, podjął współpracę z firmą  znaną wszystkim włosomaniaczkom -BingoSpa. Do testów dostałam 3 pełnowymiarowe kosmetyki: 2 wybrane z listy i trzeci - niespodziankę.
Dzisiaj odebrałam paczkę z produktami. Co znalazłam w środku?



1. Balsam kokosowy do dłoni
2. Maska do twarzy ze 100% olejem sojowym
3. Mandarynkowa kąpiel do skórek i paznokci z proteinami jedwabiu

Szczerze mówiąc jestem zachwycona faktem, że do testów jako niespodziankę dostałam balsam do dłoni. Jestem uzależniona od kremowania rąk (aż po łokcie, hihi ;)). Tubkę kremu mam zawsze pod ręką - jedna w torebce, jedna w kuchni, jedna na biurku i inna, bardziej treściwa w biurku, kilka w łazience, na szafce nocnej tubka lekkiego kremu i tubka treściwego + olej... Nienawidzę mieć przesuszonych dłoni, a mam ku temu wielkie skłonności - cała skóra mojego ciała jest bardzo sucha.

Ostatnio nie miałam czasu na pisanie notek - przygotowywanie do matury zajmuje sporo czasu. Ale w ten weekend i w ciągu najbliższych kilku dni postaram się to nadrobić. Zwłaszcza, że chciałabym zrecenzować kilkanaście produktów, w tym kilka DIY ;)

Czekajcie cierpliwie :)

11 komentarzy:

  1. jestem baaardzo ciekawe wszystkiego ;) bo nigdy o tych pozycjach nie slyszalam:d też jestem uzależniona od kremowania dłoni:P

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo super;)
    już sobie wyobrażam te nieziemskie zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokosowy balsam chętnie bym wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej jestem ciekawa tej maski do twarzy, kiedyś zastanawiałam się nad kupnem jej.
    zajrzyj do mnie odpowiedziałam na Twój komentarz
    http://www.ecopiekno.blogspot.com/2012/10/recenzja-joanna-professional-odzywka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy :)
    Najbardziej ciekawa jestem recenzji mandarynkowej kąpieli - zaintrygowała mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, a ja nie cierpię kremowania rąk, a mam je bardzo suche :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też miałam okres, że wszędzie gdzie się pojawiałam, tam zostawiałam krem do rąk ;) Miałam ich już całkiem sporo, ale jeszcze szukam tego jedynego, który spełni swoje zadanie w 100%. Powiedzmy, że mam taki jeden, ale ostatnio miałam problem z jego nabyciem:/
    ...i uwielbiam zapach kokosa:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach kokosu, więc ten balsam do dłoni z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...