sobota, 10 listopada 2012

TAGi: Moje blogowe sekrety, Moje włosy w pigułce, Liebsterblog

Mój blog został wyróżniony aż w 3 TAGach :)
mastiffFestir, frombodytohair, Eko Piekno, O., Sandra-107, (jeśli kogoś pominęłam, to proszę o przypomnienie się) chciałabym Wam serdecznie podziękować ;*


_________________________________________________________________________________




Zasady zabawy:
- Odpowiedzieć na 13 pytań.
- OTAGować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)
- Podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.


Zostałam oTAGowana przez mastiff :) Jeszcze raz dziękuję



1. Twój naturalny kolor włosów:

  • średni brąz, latem jaśnieje, zimą przypomina czekoladowy

2. Twój obecny kolor włosów:
  • teoretycznie orzechowy brąz ;)

3. Aktualna długość Twoich włosów:
  • prawie do łopatek

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
  • do pasa

5. Jak często podcinasz końcówki:
  • 1-2 razy do roku. Bardzo dbam o końcówki i nie wymagają interwencji fryzjera

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane:
  • przód prawie prosty, tył jest falowany

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy:
  • średnią - mają cechy porowatości zarówno wysokiej, jak i niskiej. Przód ma zdecydowanie wyższą porowatość niż tył

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.)
  • Jakie są moje włosy? Jedyne w swoim rodzaju ;)

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny:
  • włosy myję średnio codziennie lub co 2 dni płynem Sanosam. Po każdym myciu nakładam maskę lub odżywkę na min 15 min. Po spłukaniu wgniatam odżywkę b/s, odsączam odciskając włosy w T-shirt i suszę chłodnym nawiewem.

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itd.)
  • wiatru, zdecydowanie! Nic nie wpływa tak źle na moje włosy jak wiatr

11. Co lubią Twoje włosy (nawilżanie, olejowanie, itp.):
  • Hmmm, to bardzo dobre pytanie. Sama nie wiem, co im najbardziej odpowiada ;) Są kapryśne, ale zawsze dobrze wyglądają po żelu lnianym

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura:
  • Najczęściej chodzę w rozpuszczonych włosach, ale czasem upinam je w wysoki kucyk lub zaplatam. Uwielbiam wszelakie sploty na włosach!

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały:
  • Dbaj dalej!

+  Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów? ( pytanie opcjonalne )
  • olejowanie zaczęłam rok temu, w listopadzie. Na zupełnie świadomą pielęgnację przeszłam w Wielkanoc tego roku

_________________________________________________________________________________


Zasady:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na TAG.
2. Napisz kto cię o tagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek. 

Festir, frombodytohair, dziękuję!

Pytania:

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę od czerwca bieżącego roku. Posty publikuję kiedy mam czas, bo chęci zawsze są ;) W wakacje wpisy pojawiały się prawie codziennie. Teraz, w roku szkolnym, nie mam, niestety, czasu żeby codziennie zamieszczać post.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Na bloga zaglądam w momencie, kiedy piszę notkę, kiedy czytam lub odpowiadam na komentarze. W pierwszej kolejności zawsze sprawdzam pocztę ;)

3. Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym że prowadzisz bloga?

Wie o tym najbliższa rodzina i kilku znajomych. Moje włosomaniactwo nie jest postrzegane jako coś normalnego i czasem spotykam się z niemiłymi komentarzami na ten temat. Im mniej osób wie, tym lepiej dla mnie.

4. Posty jakiego typu interesują cię najbardziej u innych blogerek?

Recenzje produktów, tworzenie kosmetyków naturalnych i "włosowe aktualizacje"

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?

Tak, zdarza mi się to dosyć często. Krytycznie patrzę na swoje włosy i zazdroszczę blogerkom błyszczących tafli włosów. No i zielenieję z zazdrości patrząc na pazurki Kascysko ;)

6. Czy zdarzyło ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?

Nie kupiłam kosmetyku tylko i wyłącznie po to, żeby go zrecenzować. Był to jeden z argumentów przemawiających za kupnem właśnie tego produktu. Miałam w łapkach maskę i odżywkę z Alterry, a mogłam kupić tylko jedną rzecz. Wybrałam maskę, ponieważ 1) nigdy jej jeszcze nie używałam i byłam ciekawa efektów; 2) mogłam ją zrecenzować na blogu

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?

Niekoniecznie wydaję więcej pieniędzy, ale na pewno kupuję sporo kosmetyków.

8. Co blogowanie zmieniło w twoim życiu?

Wiele się nauczyłam. Wiem, jak wybierać kosmetyki do skóry i włosów. Poza tym poznałam "wirtualnie" dużo ciekawych osób.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Ciągle do głowy przychodzą mi nowe pomysły. Większość okazuje się trafiona i właśnie je opisuję na moim blogu.

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
Jeszcze nie i mam nadzieję, że ta chwila nigdy nie nastąpi ;)

Pytanie dodatkowe: Co najbardziej denerwuje cię w blogach innych dziewczyn?
Denerwują mnie blogi nastawione wyłącznie na współpracę. S


Na TAGi odpowiadam pewnie jako jedna z ostatnich i wiele bloggerek, których odpowiedzi byłam ciekawa już na nie odpowiedziały. Zatem taguję wszystkich, którzy jeszcze nie odpowiedzieli na te TAGi :)

_________________________________________________________________________________


Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Pytania do mnie od Eko Piękno (dziękuję ;*):

1. Twój ulubiony szampon do włosów?
          Sanosan szampon i płyn do kąpieli - pięknie wszystko zmywa, dobrze się pieni i nie podrażnia skalpu <3
2. Jesteś mięsożercą czy raczej jarzynożercą?
          Zdecydowanie mięsożercą, z tym że żywię się głównie drobiem. Świnki, krówki i zajączki nie smakują tak dobrze.
3. Ile czasu dziennie spędzasz przed lustrem? 
          Myślę, że zamyka się to w godzinie. Makijaż rano maks 20 min, demakijaż tyle samo, a w międzyczasie pewnie też robię jakieś poprawki
4. Czy masz jakieś uzależnienie?
          Oj tak... Jestem ciężko uzależniona od Internetu.
5. Czy jest coś, co chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie?
          Całe mnóstwo rzeczy! Począwszy od nosa, na kształcie stóp kończąc ;)
6. Twoja ulubiona przeczytana książka?
          Nie mam jednej ulubionej. Bardzo lubię czytać i, jeśli tylko mam czas, pochłaniam książki w całości. Ostatnio w ciągu tygodnia przeczytałam całą Sagę o Fjällbace, która bardzo mi się podobała.
7. Czy masz jakieś grzeszki jeśli chodzi o pielęgnacji np. prostowanie włosów itp.?
          Suszę suszarą i raz na rok używam lokówki.
8. Czy czytasz skład kosmetyku przed kupnem?
          Zawsze!
9. Jaki był Twój najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś?
          Hmm... nie potrafię sobie przypomnieć. Nie kupuję drogich kosmetyków. Raczej stawiam na jakość.
10. Ile wydajesz pieniędzy miesięcznie na kosmetyki?
          Różnie... Czasem 20 zł, czasem 120. Zależy co mi się akurat kończy ;)
11. Co Cie skłoniło do założenia bloga?
          Chęć podzielenia się moimi pomysłami dt. pielęgnacji włosów z szerszym gronem. Poza tym gdzieś musiałam wylewać swoje myśli, bo rodzina już nie chciała mnie słuchać ;)

I kolejne pytania od O. Tobie też dziękuję! Zupełnie się nie spodziewałam! ;*
1. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
          Najbardziej lubię wiosnę głównie ze względu na temperaturę. Moje optimum to 18 stopni. Wiosną też wszystko budzi się do życia i jest bardziej kolorowo :)
2. Ulubione zapachy (może to być cokolwiek - zapach cynamonu, świeżo skoszonej trawy albo nawet maski do włosów ;) )
          Lubię zapach konia (te zwierzęta naprawdę pięknie pachną!), czekolady, truskawek, mięty i świeżego prania (zapach wiatru)
3. Od jak dawna jesteś włosomaniaczką?
          Od 7 miesięcy? Chyba...
4. Zdradź jakąś dziwną ciekawostkę o Tobie.
          Nie zasnę bez założonych skarpetek.
5. Jakie gatunki filmów oglądasz najchętniej?
          Obyczajowe, dramaty, komedie
6. Ulubiony smak lodów?
          Czekoladowy! Zdecydowanie!
7. Ostatnio przeczytana książka, która bardzo Ci się spodobała.
          Ostatnio przeczytałam sagę Camilli Läckberg, którą serdecznie polecam wszystkim :)
8. Piosenka, która kojarzy Ci się z dzieciństwem, to...?
          Jedna z piosenek Jeana Michela Jarre'a, ale nie pamiętam tytułu. Mój tata bardzo często grał ją na keybordzie.
9. Co najbardziej lubisz w sobie z charakteru?
          Poczucie humoru
10. Twoja szklanka jest w połowie pełna czy pusta?
          Chyba pusta...
11. Ulubiony kolor(y).
          Lubię stonowane kolory: czerń, odcienie szarości, biel, brązy, beże, brudny róż, brudny fiolet :)

I kolejna porcja pytań od Sandry-107 ;*
1. Jaką kuchnię najbardziej lubisz?
Indyjską, zdecydowanie!
2. Czym zajmujesz się na codzień (uczysz się, pracujesz)?

Uczę się w liceum, jestem w klasie maturalnej
3. Jesteś typem samotnika, czy raczej duszą towarzystwa?

To zależy. Lubię przebywać sama ze sobą, ale od czasu do czasu potrzebuję się wyszaleć ze znajomymi
4. Jakie posty najchętniej czytasz?

Te dotyczące włosów, oczywiście! Lubię szczegółowe recenzje produktów i tzw. "włosowe aktualizacje"
5. Co zmieniłabyś na moim blogu?

Wszechobecny róż na nieco bardziej przyjazny ;) kolor. No i przede wszystkim trochę ciemniejszy, bardziej kontrastujący z tłem. Poza tym nie podoba mi się format archiwum bloga :)
6. Oglądasz youtubowe kanały urodowe?

Na to już nie starcza mi czasu ;) Poza tym wolę czytać niż słuchać
7. Co jest na Twojej wishliście na najbliższe 3 miesiące?

Ojej, całe mnóstwo rzeczy! Do włosów rosyjskie maski, odżywki i olejki, nowa kolorówka do twarzy, swetry oversize oraz żakiety do szafy... Mogłabym wymieniać i wymieniać
8. Posiadasz jakieś zwierzęta?

Tak, mam psa i 2 koty
9. Wyobrażasz sobie życie bez blogowania na chwilę obecną?

Szczerze mówiąc - tak. Owszem, jestem przywiązana do mojego bloga i lubię go prowadzić, ale gdybym była zmuszona do przerwania pisania, przeszłabym z tym do porządku dziennego. Gorzej by było z niemożliwością czytania innych blogów ;)
10. Co najbardziej Cię relaksuje? 

Spanie. Uwielbiam spać!
11. Jakie cechy swojego wyglądu i charakteru uważasz za najcenniejsze?

Z wyglądu: mam fajne, głębokie wcięcie w talii. Ludziom podobają się też moje oczy, więc po długich latach nielubienia stały się moją dumą.
Charakter: Lubię swoje poczucie humoru, względną bezpośredniość i szczerość

Wyróżniam:

Kolejność oczywiście bez znaczenia :))

Moje pytania do Was:
1. Jakiej muzyki słuchasz? Wymień kilka zespołów
2. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
3. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?
4. Wymień 3 kosmetyki, które aktualnie znajdują się na Twojej wish-liście
5. Czy masz jakiś dzień w tygodniu, w którym robisz sobie małe SPA? Opisz swój rytuał
6. Jakie masz pasje, hobby poza zajmowaniem się włosami?
7. Jakie strony/portale internetowe codziennie odwiedzasz?
8. Jesteś raczej typem imprezowicza czy domatora?
9. Kim chciałaś zostać w przyszłości, kiedy byłaś dzieckiem? Czy Twoje zamierzenia się sprawdziły? A może poszłaś w zupełnie innym kierunku?
10. Jakie posty dt. włosów czytasz najchętniej?
11. Na co dzień ubierasz się raczej kolorowo czy w stonowane barwy? Możesz w jakiś sposób sprecyzować swój styl ubierania?

Jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi! :)

14 komentarzy:

  1. zazdroszczę Ci takiej świadomej pielęgnacji włosów :) u mnie z tym ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękuję, za oTAGowanie :)

    Odpowiem niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za Taga:) zaraz odpowiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałaś otagowana po raz kolejny :P http://rashelhale.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja Ciebie również oTAGowuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam szampon Sanosan, mój hit :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dziękuję za oTAGowanie :)
    Jeszcze mam do ciebie pytanie : czy Sanosan jest dostępny stacjonarnie? Jeżeli tak, to w jakich drogeriach? Nigdy wcześniej go nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sanosan zamówiłam przez aptekę doz, doszło po tygodniu :) W drogeriach nigdzie nie widziałam. Apteki też nie są raczej w niego zaopatrzone

      Usuń
    2. Och, szkoda :c Już się na niego napaliłam,więc może kiedyś zamówię :D Ale na razie szukam czegoś na szybko.

      Usuń
  8. Spóźniłam się, bo już napisałaś ten TAG, ale ja też Cię dziś wyróżniłam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za odpowiedzi;) Też uwielbiam spać, potrafię przespać pół doby i jeszcze mi mało;D

    OdpowiedzUsuń
  10. tan TAG naprawdę wciąga! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedziałam na Twoje pytania w LIEBSTER BLOG :) http://patrycjaa-wardrobe.blogspot.com/2012/11/nominacje-otrzymaam-od-kachula82-eko.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...