sobota, 3 listopada 2012

Zapuszczam włosy

Przygotowałam mały plan pielęgnacji na najbliższe 3 miesiące. Frombodytohair zorganizowała akcję dla wszystkich włosomaniaczek. Od 1 listopada do 31 stycznia (czyli przez 3 miesiące) będziemy razem zapuszczać włosy. Wszystkie chwyty dozwolone :) Jestem ciekawa ile centymetrów (a może metrów?) włosów uda nam się wyhodować łącznie.


To moje włosy z dnia 2 listopada. Tak wyglądają w wersji bez stylizacji, trochę rozczesane. Na zdjęciu wydają się być mocno nierówne, ale zapewniam, że wszystko z nimi w porządku ;)
No i oczywiście nie mam krzywych łokci, hihi ;) Po prostu jedna ręka jest ugięta a drugą wyprostowałam.

Jaki jest mój plan na najbliższe 3 miesiące?

Szczerze mówiąc nie mam żadnego określonego planu, bo u mnie w przypadku włosów to się po prostu nie sprawdza.
Na pewno będę pić pokrzywę i drożdże, niekoniecznie łącznie. Dają u mnie najlepsze efekty, jeśli chodzi o hodowlę bejbików. Wystarczą 3 kubki magicznego napoju, żeby linia nad czołem była wysiana krótkimi włoskami.
Z wcierek będę stosować moją własną (Amla i Maka + 100 ml wody + 1/2 łyżeczki spirytusu). Regularna raczej w tym nie będę. Jakoś nigdy nie mogłam się zmusić do codziennego wcierania, więc będę to robić tylko wtedy, kiedy mi się przypomni ;)
Co jeszcze? Może CP, może Merz Special, może rycyna, może Jantar... Sama jeszcze nie wiem :D Będę informować na bieżąco.

A Wy macie już przygotowany plan zapuszczania włosów? 

19 komentarzy:

  1. mam ale narazie tylko na miesiąc , na 3 miesiace nie bylabym w stanie bo jestem zmienna jak pogoda:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wstępny plan :) U mnie jest to picie drożdży, skrzypokrzywy. Na skalp Jantar, Capitavit i olej rycynowy. Oczywiście nie naraz :D I masaż skalpu - koniecznie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O taak... Zrezygnowałam z obcinania końcówek, są rozdwojone na zbyt wielu wysokościach, będę je ciachać sama, pojedynczo. I będzie masaż, rycyna, Gp papryką, CP, Skrzypokrzywa, Jantar, Rzepa, samoróbki i pewna nowość, której jeszcze nigdzie nie widziałam, nawet na żadnym blogu. Pochwalę się jak się sprawdzi:) Oczywiście nie wszystko na raz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam taki plan, ale do sylwestra, o styczniu jeszcze nic nie wiadomo ;))
    powodzenia i jak najdłuższego przyrostu życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. słodko wyglądają ;)
    życzę wielu (centy)metrów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. daj znać, jakie będą efekty :) moje włosy może byłyby dłuższe, gdyby nie częste farbowanie, nieźle dostają w kość za każdym razem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też piję drożdże i skrzypokrzywę, zacznę też wcierać Jantar, bo jest dobry;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również biorę udział w tej akcji ;) Polecam ci wcierkę Jantar - używam od tygodnia i jak na razie wyhodowałam mnóstwo bejbików i zaobserwowałam niezły przyrost :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w zapuszczaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja biorę udział w tej akcji
    zaczęłam czytać wpis, pierwsze zdanie: Przygotowałam mały plan pielęgnacji na najbliższe 3 miesiące.
    a potem czytam:Szczerze mówiąc nie mam żadnego określonego planu, bo u mnie w przypadku włosów to się po prostu nie sprawdza.
    i się poskładałam hehe
    bo spodziewałam się jakiejś tabeli ;P
    sama nie wiem dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  10. myślałam dzisiaj nad tym cały dzień i udało mi się przygotować taki plan ramowy :) Ale jestem pewna, że będzie on ulegał ciągłym zmianom. Życzę powodzenia w zapuszczaniu!

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na razie piję pokrzywe,jeszcze kupię CP,rycynę ,balsam z żeń szeniem seboradin oraz maseczka drożdzowa na włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia :) Mam nadzieję, że uda Ci zapuścić włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz śliczne włosy. Ja tez nawet nie robię planu bo znając mnie i tak go nie dotrzymam :D
    I ja muszę zacząć pic na nowo pokrzywę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już mam plan na listopad :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny wpis.
    Zapraszam do dodania bloga do spisu blogów gdzie głównym tematem są włosy:)
    http://czuprynkowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajrzyj do mnie dostałaś taga
    http://www.ecopiekno.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również zapuszczam włosy i w nieskończoność szukam produktów które zaakceptują moje włosy :) prowadzisz fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...