środa, 26 grudnia 2012

Recenzja bezzapachowego żelu pod prysznic i szamponu Alterra - łagodny dla skóry?

Przede wszystkim przepraszam za długą nieobecność, ale miałam trochę zawirowań życiowych i brak wolnej chwili na pisanie. Mam nadzieję, że teraz będę mogła poświęcić trochę więcej czasu blogowi :)


Alterra szampon i żel pod prysznic
bez substancji zapachowych



KWC

Obietnice producenta


Skład i analiza

Skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Capryly/Capryl Glucoside, Alcohol, Xanthan Gum, Sucrose Laurate, Levulinic Acid, Glucose Glutamate
Analiza: Skład jest bardzo krótki i zawiera niezbędne minimum składników. Produkt bazuje na delikatnych, niejonowych detergentach. Gliceryna pełni funkcję nawilżającą. Potencjalnie podrażniać może alkohol.


Moja opinia

Według mnie to straszny bubel. Jest gęsty i słabo się pieni (tu akurat nie mam pretensji, wystarczy spojrzeć w skład, żeby zrozumieć dlaczego), przez co nie jest wydajny. Nie ma substancji zapachowych, więc płyn po prostu śmierdzi alkoholem. Jakbym się  myła spirytusem salicylowym. Skóra głowy zareagowała koszmarnym podrażnieniem, łuszczyła się przez dobre kilka dni, mimo intensywnego nawilżania i natłuszczania. Skóra ciała również nie była zadowolona.
Zdecydowanie nie polecam



_________________________________

Miałyście ten produkt? Może komuś jednak przypadł do gustu?

19 komentarzy:

  1. A już miałam na niego ochotę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam, też mnie rozczarował, kupiłam, bo gdzieś spotkałam się z dobrymi opiniami, ale tak jak piszesz : PODRAŻNIENIE! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, bo chciałam go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubię bezzapachowych produktów:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamięta jak był szał na blogach jeśli o ten żel chodzi , ale ja się nie skusiłam i nie żałuję. Za to uwielbiam olejek z isany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już miałam go w ręce, ale zobaczyłam alkohol w składzie i podziękowałam ;) jak wykończę moje szampony dam drugą szansę BDFM :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alkohol jest konieczny w takim składzie! Skoro nie ma innych konserwantów, to czymś trzeba nadac trwałość emulsji. Inaczej nakładalibyśmy na głowę jakis syf pełny bakterii itp. :/

      Usuń
  7. ja mam i u mnie się sprawdził, ale przyznaję, że ja zawsze nawilżam ciało po prysznicu, a i nierzadko również skórę głowy... aha, ale niewydajny to faktycznie jest niemiłosiernie, dlatego przestawiłam się na Facelle ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja go bardzo lubię jako żel pod prysznic, delikatniejszy nawet od olejku isany. Jako szampon się średnio sprawdził, chyba po prostu jest zbyt delikatny, bo włosy szybciej mi się po nim przetłuszczały. Ale żadnych podrażnień nie zauważyłam, wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go w szufladzie, czeka na swoją kolej. Skład jest naprawdę zachęcający, nie mam skóry skłonnej do podrażnień więc ciekawe jak się u mnie sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie, nie, nie - dla mnie szampon i żel zdecydowanie MUSI mieć zapach i to przyjemny oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się ogólnie za bardzo z Alterrą nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. a chciałam spróbować, dobrze, że mnie powstrzymałaś ;)

    PS. doszła paczka? :>

    OdpowiedzUsuń
  13. używałam tego produktu przez jakiś czas, ale niestety prawdopodobnie stał się przyczyną nieznośnego swędzenia ;( odkąd go odstawiłam, problem zniknął. może to zbieg okoliczności, ale nie mam ochoty sprawdzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale Twoja negatywna opinia nie jest jedyna, jaką czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Skóra głowy narzekała strasznie, ale do mojej mieszanej cery raz dziennie, wieczorek sprawdza się genialnie. Makijaż też zmywa, potem tylko jakieś mazidło i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie produkty ALterra mają alkohol i dlatego nawet odżywka mnie zniechęca do zakupu:(
    Zapraszam na rozdanie u mnie: http://haircarebymadie.randan.pl/noworoczne-rozdanie-u-madie/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie używałam tego, ale dzisiaj udało mi się dorwać olejek z Alterry! Zaskoczona byłam bardzo pozytywnie :)

    Otagowałam Cię - http://pieknapoporodzie.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Simply wish to say your article is as amazing. The clarity in your post
    is just cool and i can assume you are an expert on this subject.
    Fine with your permission allow me to grab your RSS feed to keep updated with forthcoming post.

    Thanks a million and please carry on the rewarding work.


    My page :: average cost of braces

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...