sobota, 8 grudnia 2012

Recenzja maseczki do włosów Avon z owocem Acai i olejkiem Shea

Czyli nie taki Avon zły, jak na niego psioczą... ;)

AVON Naturals
Maseczka do włosów
z owocem Acai i olejkiem Shea


Co nam mówi producent:

Maseczka do włosów o lekkiej formule musu nadaje włosom blask i zdrowy wygląd. Owoc acai i olejek shea nadają włosom gładkość, miękkość i cudowny blask. 

Skład i analiza

Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax / Cire De Carnauba, Cetrimonim Chloride, Butylene Glycol, Dimethicone, Phenoxyethanol, Cetaryl Alcohol, Parfum, Guar Hydroxypropyltrimonum Chloride, Methylparaben, Cetareth-20, Benzopheone-2, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea) Oil, Cictric Acid, Alcohol Denat., Ext. Violet 2 / CI60730, RED 4 / CI14700, Yellow 10 / CI47005, Hexyl Cinnamal
Analiza: Skład maseczki jest dosyć prosty. Dosyć ciekawym i rzadko spotykaną substancją w tego typu produktach jest wosk Carnauba, który zazwyczaj stosowany jest w produktach do ciała i ust. Wosk ten ma świetne właściwości nabłyszczające i okluzyjne. Standardowo w odżywce umieszczono: emolient, który stwarza warstwę zapobiegającą szybkiemu odparowywaniu wody, antystatyk który zapobiega elektryzowaniu i ułatwia rozczesywanie, glikol pełniący rolę najwilżacza i silikon - rola antystatyczna i okluzyjna. Niestety, nie doszukamy się w składzie owocu Acai, a oleju shea (masła, czy frakcji olejowej?) jest mniej niż 1%.

Moja opinia:

Maseczka zapakowana jest w niewielki słoiczek, co pozwala na dokładne zużycie produktu. Byłam pewna, że przez pojemność użyję jej zaledwie 2-3 razy. Dzięki woskowej konsystencji wystarczyło naprawdę niewiele, aby dokładnie pokryć całe włosy. Efekty nie były zachwycające, ale maseczka sprawiała, że włosy łatwo się rozczesywały i błyszczały jak psu... nos. Za to daję plus. Z takim składem cudów się nie spodziewałam. Odżywka najlepiej sprawdziła się w duecie z odżywką Garnier z maracują. Miałam po nich piękne loki. Niewątpliwą zaletą jest zapach, który pozostaje na włosach jeszcze kilka godzin po umyciu.
Maseczka została zakupiona w promocji za 3 zł. W cenie regularnej kosztuje 11 zł / 125 ml. Jeśli trafię na promocję, pewnie ponownie ją kupię.

10 komentarzy:

  1. O proszę, a ja byłam pewna, ze te maski do włosów z Avonu to buble i że mają złe składy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślałam, ale najwyraźniej myliłyśmy się :D

      Usuń
  2. Ja właśnie bałam się ją kupić bo myślałam, że skład będzie fatalny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska z owocem acai , ale bez acai :D hehe
    Nigdy nie miałam z nią styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnej maski z avonu, moje włosy potrzebują silnej regeneracji

    OdpowiedzUsuń
  5. do masek avonu poki co mnie nie ciagnie ;d ale jakbym miala kupic ją za 3zl to pewnie bym wziela ^^ szkoda ze ma denat, nawet w sladowych ilosciach powoduje u mnie przesusz;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szałowa cena:D Dawno nie miałam nic z Avonu, a uwielbiam kosmetyki do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej hej ! przepraszam ze , piszę ale chciałą bym cię gorąco zaprosić na konkurs romwe.com do wygrania jest bo o wartosci 100$ dla tego chciała bym cię o tym poinformować : ) warto zrobić sobie świąteczny prezent i wygrać : ) !

    http://ashplumplum.blogspot.com/2012/12/giveaway-romwe-bon-100.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na cały Avon mam mega uczulenie. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nasze tak odmienne zdania co do tej maski wynikają też na pewno z tego, że ja mam proste włosy (na dodatek porowate), a Ty kręcone ;)) U mnie były niemiłe w dotyku i sztywne, u Ciebie jak piszesz podkreśliła Twoje loki ;)

    Hedvigis

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...