wtorek, 22 stycznia 2013

Spółka posiadająca Naturę i Aster chce ogłosić upadłość

Ostatnio lamentując nad brakiem różowej, proteinowej odżywki Artiste, dostałam link z informacją nt. upadłości likwidacyjnej Grupy Interchem. Spółki należące do grupy prowadziły m. in. drogerie Natura i Aster.



Sytuacja Polbity jest trudna, ale daje podstawy do ostrożnego optymizmu. Bardzo zależy nam na utrzymaniu pozycji rynkowej sieci "Drogerii Natura" - stwierdziła w piśmie skierowanym do związków zawodowych Beata Szczytowska, prezes Polbity
(źródło)

No cóż, pozostaje nam tylko czekać i obserwować bieg wydarzeń.
To byłaby wielka strata, gdyby drogerie Natura zostały zamknięte. Bardzo polubiłam się z produktami Artiste i Kobo, które są dostępne wyłącznie w tej sieci. 

25 komentarzy:

  1. Oj oby Natury z nami zostały! Zawsze mają tam sporo kosmetyków essence, często są fajne promocje na różnego rodzaju kosmetyki szkoda byłoby gdybyśmy nie mogły już tam robić zakupów..

    OdpowiedzUsuń
  2. Oł noł, Sensique, MySecret, Artiste - no masa rzeczy, które lubię kupować właśnie w Naturze :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy ma to coś z tym wspólnego, ale w mojej Naturze od ok. 2 tyg. półki świecą totalnymi pustkami. Bardzo mnie to zdziwiło. Teraz dopiero podejrzewam, że ten brak towaru może być spowodowany zbliżającym się jej zamknięciem:( Strasznie nad tym ubolewam, bo było dużo produktów, które kupowałam właśnie w Naturze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow,ja ostatnio jak byłam w naturze,to też zarejestrowałam masę pustych półek....:(

      Usuń
    2. u mnie też pełno pustych półek było z 1,5tyg temu ;/ a tym bardziej szkoda, bo naturę mam najbliżej. ;x rossmann niby przystanek dalej ale jakoś się nie przekonałam do niego ;D

      Usuń
  4. Szkoda by mi było zamknięcia Natury, tym bardziej, że dopiero niedawno otworzono ją w mojej miejscowości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję że nie zamkną Natury, można tam dostać dużo ciekawych kosmetyków.. szkoda by było

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie zamkną Natury prędzej drogerie Aster bo z tego co widzę u mnie w mieście świeci pustkami , za to Natura pęka w szwach . Zresztą dopiero co otworzyli mi tą drogerie i już zamkną ? Oj nie ma mowy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię Naturę, ale trzeba przyznać, że trochę przesadzają z tymi pustymi półkami, ostatnio jak byłam, to aż zapytałam co się dzieje, pani mi odpowiedziała, że jako sprzedawca sygnalizuje to kierownictwu, ale nie ma odzewu, szkoda, widocznie nie wszystkim zależy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. zaczęłam tam chodzić niedawno i kupiłam tam maskę naturvital ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, że maja kilka produktów dostępnych tylko u nich, ale za to ceny mają sporo wyższe niż Rossmann. W mieście moich rodziców bardzo długo była tylko Natura, ostatnio otworzyli im Rossmanna, no i wszyscy się tam przenieśli. Ale fakt jest, że w Naturze często w dziale z kolorówka były pustki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłaby wielka szkoda, bo w Naturze można znaleźć fajne produkty, których się nie znajdzie np. w Rossmannie :( Właśnie tam dostałam olejki z Green Pharmacy, których nie widziałam nigdzie indziej. Miejmy nadzieję, że to tylko przejściowy kryzys ;)

    Pozdrawiam! +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w drogeriach Jasmin tez jest sporo produktow Green Pharmacy (do wlosow). no ale szkoda Natury :(

      Usuń
  11. Cholera, zaskoczyłaś mnie tą informacją... Niemile :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda by mi było niektórych produktów, które są dostępne tylko w Naturze. :-(
    Myślę, że gdyby ceny były niższe to i klientów byłoby więcej. Jednak Natura jest sporo droższa od Rossmanna i to właśnie Rossmann wiedzie prym w naszym kraju :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. póki co zamykają tylko Astery...... Szkoda, bo fajnie się tu pracowało :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Również zauważyłam, że półki swiecą pustkami... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. O nieee , tylko w naturze mogę dostać kosmetyki marion :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieje że nie zamkną Natury :(

    Bardzo fajny blog :D Dowiedziałam się wiele ciekawych rzeczy.

    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda by mi było Natury:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Często bywam w dwóch drogeriach Natury, ale bardzo rzadko udaje mi się tam kupić co zamierzałam, bo zazwyczaj półki dosłownie świecą pustkami...

    OdpowiedzUsuń
  19. w Naturze obok mnie również pustki, mało tego przy ostatnich zakupach tam pani ekspedientka, spytana jaki jest tego powód skłamała w żywe oczy, że "dopiero dziś dostali towar i jeszcze nie zdążyli go rozpakować". spoko, że półki stoją puste od jakiegoś czasu i kilka dni po tej rzekomej dostawie nic się nie zmieniło

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurde, u mnie już od ponad tygodnia dwie Drogerie Aster pozamykane na głucho. W środku ciemno, żadnej kartki z informacją. Będzie ciężko, bo były to jedyne sensowne drogerie w moim małym miasteczku, oprócz nich zostały tylko 3-4 malutkie "osiedlowe", gdzie nie ma nawet co zaglądać.. Nie wiem gdzie teraz będę się zaopatrzać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...