wtorek, 19 lutego 2013

Suplement wyciąg ze skrzypu + drożdże + witaminy

W sobotę rozpoczęłam kurację suplementem diety, który zawiera składniki niezbędne do utrzymania włosów, skóry i paznokci w optymalnej kondycji. Jak już wiecie, zależy mi na tym, aby moje włosy rosły baaaaaardzo szybko i nie wypadały. Od początku mojej włosomanii nie stosowałam suplementu, który jest bombą dobroci. I owszem, piłam drożdże, przyjmowałam skrzyp, łykałam wit. B5. W końcu mam okazję przetestować wszystkie te kuracje na raz, w jednej tabletce (no w sumie to w dwóch ;))
Produkt dostałam w ramach współpracy i w tym miejscu muszę pochwalić politykę firmy. Gdyby każda współpraca tak wyglądała...

Suplement dostałam zapakowany w takie ładne pudełeczko. To niezwykle miły akcent :)


A w środku:

Otrzymałam 2 opakowania suplementu "Wyciąg ze skrzypu polnego + drożdże + witaminy" od Vitamex-Farm. W każdym opakowaniu jest 100 tabletek. Producent jako dawkę dzienną podaje 2 tabletki, więc (o ile dobrze liczę hihi) kuracja będzie trwać 100 dni, co daje nieco ponad 3 miesiące. 

Informacje od producenta:

Zawiera wysoką dawkę wyciągu ze skrzypu polnego oraz niezbędne dla włosów i paznokci biotynę, selen i lizynę – których niedobór powoduje wypadanie włosów oraz PABA- której niedobór powoduje siwienie. Całość dopełniają drożdże będące źródłem łatwo przyswajalnych witamin z grupy B, mikroelementów i aminokwasów. Dzięki optymalnie dobranym składnikom wzmacnia kruche i rozdwajające się paznokcie oraz sprawia, że słabe i matowe włosy stają się piękne i lśniące zachowując na długo swój naturalny kolor.




Zawartość składników odżywczych wygląda bardzo zachęcająco, więc mam nadzieję, że suplement spełni swoje zadanie. O efektach będę informować na bieżąco oraz przewiduję osobny post z efektami 3 miesięcznej kuracji na porost włosów (suplementacja jest tylko jednym z elementów).

17 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że sprawdzi się bardzo dobrze, czekam z niecierpliwością na efekty, a jeśli będą zadowalające to oczywiście kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi. Popytam w aptekach jak znajdę, może zdecyduję się sama przekonać jak działa ten suplement - jednak czekam na Twoje sprawozdanie już po kuracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już jestem ciekawa efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na opakowaniu jest napisane:
    Sposób użycia: 2 tabletki dziennie w trakcie posiłku przez 30 dni, następnie 1 tabletka dziennie. Nie należy przekraczać zalecanej do spożycia porcji w ciągu dnia.
    więc jednak nie 100 dni ;) też dostałam ten suplement do testów i zobaczymy jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego wychodzi, że moja kuracja trwałaby 170 dni (2*30+140), a nie mam tyle cierpliwości ;) 3 miesiące po dwie tabletki i miesiąc przerwy będą trochę intensywniejszą kuracją, ale w gruncie rzeczy nie ma w składzie niczego, co mogłoby mi zaszkodzić ;)

      Usuń
  5. łyykałam :) Zaobserwowałam przede wszystkim wzmocnienie paznokci - a włosy? Ciężko powiedzieć... na co dzień nie narzekam na przyrost, a wypadanie zależy od stresowych sytuacji w moim przypadku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po opakowaniu kojarzę, że kiedyś łykałam, ale ja ciągle coś łykam, efektów spektakularnych nie odnotowałam po niczym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Własnie przeczytałam Twój post http://fellogen.blogspot.com/2012/06/mania-macerowania.html i mam pytanie:) Czy można zakonserwować macerat witaminą A+E taką w kapsułkach do przekluwania? I jeśli tak to ile dodać kropelek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od ilości tego maceratu olejowego. Zawartość 5-6 kapsułek powinna wystarczyć. Na pewno nie zaszkodzi, jeśli dasz trochę więcej :)

      Usuń
  8. Czekam na opinię jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już o tym suplemencie. Jestem ciekawa jak się sprawdzi..

    OdpowiedzUsuń
  10. czyli będziesz się odżywiać wewnętrznie;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie widziałam tego suplementu w aptece. Może akurat ten da dobre efekty :) Zazdroszczę takiej współpracy! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa efektów, przyznaję że nigdy nie skusiłam się na kurację suplementami, ale jak będą u Ciebie fajne efekty też spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Otagowałam Cię: http://zaslepionawlosomaniactwem.blogspot.com/2013/02/tag-moje-kosmetyczne-dziwactwa-i-sekrety.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się jeszcze z tym preparatem. Ja stosuję drożdże ze skrzypem i pokrzywą Humavit i jak na razie jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś otagowana ;)
    http://kreconowlosa.blogspot.com/2013/03/tag-home-beauty-day.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...