sobota, 6 kwietnia 2013

Lista szamponów do codziennego stosowania została zaktualizowana + trochę informacji i pytań do Was

Jeśli ktoś jeszcze ma problem z wyborem łagodnego szamponu to zachęcam do zapoznania się z listą.
W oparciu o Wasze komentarze i sugestie dodałam kilka nowych pozycji.

Do wpisu możecie przejść poprzez kliknięcie poniższego bannera :)




_______________________________________________________


Zamierzam zmienić szatę graficzną bloga i w związku z tym zwracam się do Was z pytaniem, czy macie jakieś pomysły i sugestie? Kolorystyka? Czcionka? Nagłówek? Układ bloga? Wszystkie propozycje są dla mnie bardzo ważne i na pewno uwzględnię je w projekcie. A może pochwalicie się też, kto Wam tworzył layout?
Bloga nie prowadzę tylko dla siebie, ale przede wszystkim dla moich czytelników, którym chciałabym podziękować. Gdyby nie Wy, nie miałabym takiej motywacji do pisania notatek dt. mojej pielęgnacji włosów i recenzji kosmetyków.
Zmiany będą pojawiać się stopniowo, więc niektórych możecie nawet nie zauważyć ;)

Moja matura zbliża się wielkimi krokami, więc w kwietniu większość czasu zamierzam przeznaczyć na przygotowania. Ale spodziewajcie się kilku recenzji. W tym także kosmetyczna kolorówka ;)

Pozdrawiam Was serdecznie i wracam do łóżka. Dopadła mnie grypa :(

16 komentarzy:

  1. mi się podoba tak jak jest :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło :)

      Usuń
    2. Mnie również ;) Nie trzeba zmieniać czegoś, co jest dobre(tak jak ze składami kosmetyków:)

      Usuń
  2. Układ jest fajny i taki zostaw ale może postaw na jakieś jasne kolory może pastelowe.Wtedy na blogu powinno być bardziej przejrzysto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno postawię na jasne kolory :) Dziękuję

      Usuń
  3. Dla mnie układ jest w sam raz, także tutaj nie musisz nic zmieniać.
    Wiosna idzie, może ociepl bloga, aby ją szybciej przywołać. Niech zawitają pastele! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ciepełko by się w końcu przydało :) Będę zaklinać kolorami wiosnę :)

      Usuń
  4. Układ jest jasny i czytelny. Może inny banerek tytułowy dla urozmaicenia, widzę, że niektóre blogerki robią takie sezonowe zmiany:)
    Pozwolę sobie link do Twojego wpisu umieść na swoim blogu. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko. Jeszcze nie wprowadziłam tego mocno w życie, ale chciałam (i formalnie już to jest) zrobić miejsce na ciekawe wpisy innych blogerek - czyli link z przeniesieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie mam nic przeciwko, bardzo się cieszę, że wpis się podoba i przydaje :)

      Usuń
    2. Podpisuję się pod mastiff

      Usuń
    3. to ja też!:) taką listę sama chętnie będę mieć pod ręką w panelu bocznym :)

      W Twoim szablonie podoba mi się, że jest zwarty (mój z czasem bardzo się rozlał, muszę popracować nad zmniejszeniem treści w bocznych paskach.
      Jednak zmieniłabym tylne tło i tym samym nagłówek na jakiś charakterystyczny i zindywidualizowany :)

      Usuń
    4. teraz zauważyłam że jestem twoją blogową gadułą:D

      Usuń
  5. do tej listy szamponów można dodać jeszcze szampony essential care - opierają się na glukozydach i nie zawierają betainy kokamidopropylowej, niestety są dość drogie i do kupienia pewnie wyłącznie przez internet:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety Dulgon Kids zawiera cocamidopropyl betaine - sprawdzalam wczoraj na pólce :( już bylam bliska kupna morelowego, bo ma lżejszy zapach niż ten duszący kokos (zbyt mocny, szczególnie jeśli dla dzieci) to jeszcze morelowy ma poliquaternium-7 (albo 6 - już nie pamiętam)
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś był inny skład :( Szkoda, że go zmienili, bo poprzedni był bardzo przyjemny (można go zobaczyć na KWC)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...