poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Nowości, włosy po proteinach i trochę prywaty ;)





Kto z nas nie lubi niespodzianek?
Dzisiaj po powrocie do domu w skrzynce zastałam przesyłkę dla mnie. Bardzo mnie to zdziwiło, bo zupełnie się niczego nie spodziewałam. Tym bardziej miło mi się zrobiło, gdy okazało się, że dostałam kolejny produkt do testów od LuxStyle. Tym razem jest to odżywka do rzęs, która ma je przyciemnić, wydłużyć, wzmocnić i przyspieszyć wzrost nowych. Na moje rzęsy generalnie trochę narzekam, ponieważ w genach zaprogramowane są tak, aby były krótkie i rzadkie. Tego nie przeskoczę. Ale naturze zawsze można trochę pomóc. Włoski widocznie wzmocniły się po suplemencie z drożdżami i skrzypem, ale mimo to już od jakiegoś czasu myślałam o tym, żeby zastosować jakąś kurację zewnętrzną. Odżywkę dostałam w dobrym momencie, bo już miałam zamiar czyścić szczoteczkę od tuszu aby nakładać nią olej rycynowy ;) 
Mam nadzieję, że ta odżywka spełni moje oczekiwania. Szerszej recenzji spodziewajcie się za 2-3 tygodnie :)



W sklepie fryzjerskim zakupiłam nożyczki. Uważam, że do podcinania końcówek nie potrzebuję jakiś super, więc na początek wzięłam najtańsze (za 60 zł). Może jak już osiągnę wymarzoną długość pokuszę się na nożyczki z wyższej półki. Póki co jestem z nich zadowolona :) Uporałam się z większością rozdwojonych końców i w planach mam podcięcie kilku cm. Ale to po maturze... ;)



Moje włosy mają się ostatnio całkiem dobrze. Ostatnio dokarmiłam je proteinami i nabrały świetnego skrętu.
kliknij aby powiększyć :)
Mycie: Babydream na długości i Sanosan skalp
Odżywianie: łyżka maski jajecznej Receptury Babuszki Agafii (już niedługo recenzja!), 3 łyżki różowej Artiste, łyżka oleju z kiełków pszenicy, pół łyżeczki soku z cytryny, płaska łyżka skrobi ziemniaczanej
Odsączanie: w Tshirt
Suszenie: ciepłe powietrze rozproszone dyfuzorem
Bez odżywki b/s i stylizatora (trochę kremiku wgniotłam tylko), więc jest puszek
Szczerze mówiąc nie spodziewałam się takich dobrych rezultatów. Wybaczcie też jakość zdjęć, ale musiałam robić je sobie sama przy niezbyt sprzyjającym świetle, więc cudów nie ma ;)


Zmykam nadrabiać Wasze posty, a potem zabieram się do nauki. Za niecały miesiąc będę już PO maturach (jak ten czas leci!!!), więc wpisy będą pojawiać się znacznie częściej :)

37 komentarzy:

  1. Wow no Twoje włosy wyglądają super :) I gratuluje odżywki oby sprawdziła sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Ty wiesz coś zrobiła dużej liczbie dziewczyn które marzą o takich cudownych włosach!! :P
    Piękne! Ciągle rosną i wyglądają coraz lepiej.....Zazdroszczę i życzę im tylko dobrych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przepiękne włosy! Takie błyszczące, a skręt jest obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też dostałam tą odżywkę i byłam w szoku, nie spodziewałam się ;) ciekawe jak się sprawdzi, oby obietnice się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny skręt! Moje włosy ostatnio po częstszym olejowaniu i proteinkach zaczęły się ładnie falować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia na maturze, moja za rok, a już się boję :).

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne włosy! mam takie same nożyczki, służą mi juz 3 lata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że i mi będą tyle służyć :)

      Usuń
  8. włosy wyglądają naprawdę pięknie, a ciekawa jestem cyka do rzęs :) i powodzenia na maturce:D to serio nic strasznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie całe moje otoczenie przejmuje się tą maturką 100 razy bardziej niż ja hihi :) Podchodzę do tego bardzo na luzie ;) Ale wiadomo trochę wypada powtórzyć ;)

      Usuń
  9. Uwielbiam Twoje włosy!
    Wyglądają świetnie. Blask, skręt i nawilżenie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie zakochałam się w Twoich włosach<3
    Po maturze miałam najdłuższe wakacje w swoim życiu. Nie wiem jak to teraz wygląda, ale ja po maturze miałam na początku czerwca egzaminy na studia, więc prawie 4 miesiące wakacji:) Ach to były czasy. Tego Ci zazdroszczę najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A jakimi proteinami je nakarmiłaś?
    Bo ja ostatnio szukam jakiejś dobrej maski/odżywki bez silikonów z proteinami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie keratyna i jedwab oraz w niewielkiej ilości proteiny jajeczne. Świetny spis proteinowych odżywek zrobiła Kascysko http://kascysko.blogspot.com/2012/09/spis-odzywek-proteinowych-rozszerzony.html
      Ja bardzo polecam Artiste http://fellogen.blogspot.com/2012/07/recenzja-odzywki-artiste-z-keratyna.html w notce recenzja i analiza składu :)

      Usuń
  12. Nie mogę się doczekać recenzji maski jajecznej :)
    i bardzo ciekawa jestem tej odżywki do rzęs sama zastanawiam się nad kupnem takiej, ale boję się, że nie da efektów:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Skrobii jeszcze nie próbowałam do maski, muszę spróbować :)

    A powiedz mi, zmywasz tą mieszankę wodą czy babydreamem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszankę zmywam samą wodą :) Wszystko się ładnie spłukuje

      Usuń
  14. Łał, cudownie się prezentują i bajecznie układają!
    Moje też po proteinkach lepiej się falują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skręt bez stylizatora? Piękny ;) Proteiny to jednak podstawa rusztowania ;) Na nożyczki muszę się zdecydować - kupiła w zeszłym roku w Rossmanie za mniej niż 20 zł i moje nowe nożyczki do papieru za 5zł są ostrzejsze :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Na drugim zdjęciu jest mój wymarzony skręt :o :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również dostałam ten sam produkt do testowania ;)
    włoski masz śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cudowne masz te włosy! zainspirowałam się Tobą i też sięgnęłam dzisiaj po większą dawkę protein - moje włosy pięknie lśnią i mocniej się skręciły *.* chyba czas przestać się bać protein ;p ciągle jestem ostrożna po tym, jak na jesień nieco z nimi przesadziłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne włosy...i kolor również :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne włosy, bardzo ładnie się kręcą :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz śliczne włosy ;) Też bym chciała mieć takie fale na swoich ;)) W takim razie trzymam kciuki za twoje matury :*


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałąbym taką odżywkę do rzęs :D


    Ja ostatnio robię wersję z 5% kwasu hialuronowego i 5% ekstraktu z aloesu. Czasami dodaję ekstrakty na przetłuszczanie- teraz borówka czarna. Szampon jest taki kolorowy od niego :D.
    Ogólnie pokazałam go mojemu partnerowi, kuzynce i bratu. Wszyscy są zadowoleni i porzucili drogeryjne szampony. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne masz włosy :)
    też piszę maturę w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny skręt! powodzenia na maturze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi ostatnio zaczęły wypadać rzęsy i nie wiem co teraz zrobić.Daj znac jak się spisze ten kosmetyk bo jestem ciekawa recenzji :)
    Dołączyłam do bloga i serdecznie zapraszam do siebie
    http://niissley90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. co do Garniera to przyznaję, że nie sprawdzałam tej odżywki w kwestii mycia - znalazłam o niej informację tutaj: http://www.omo.com.pl/wady-i-zalety-mycia-wlosow-odzywka/ i w sumie trochę głupio zrobiłam, bo wydawało mi się, że to zbyt ciężka odżywka do mycia, ale nie sprawdziłam składu, żeby się o tym przekonać. a co do Twojej dalszej części komentarza, umieszczę to w poście i zapamiętam, bo szczerze mówiąc o tym nie wiedziałam :)
    + obserwuję, bo widzę, że jesteś CG to może czegoś się nauczę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja chce takie włosy, Twój skręt jest powalający! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne włosy!! widać, że zdrowe i zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowity skręt *.* moje jak na razie są nieokreślone ... xD zależy od dnia - raz są proste, raz pofalowane, innym razem suuuche i przeciętne. Mam nadzieję, że w końcu je jakoś ujarzmię ;p dodałam do linków u siebie, serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz tak piękne włosy-jeśli masz problem z dojazdem na miejsce spotkania-daj znać-podjedziemy po Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  31. skret jest piekny! chcialbym miec takie wlosy jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękne włosy, chciałabym mieć takie zdrowe i piękne loki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...