piątek, 17 maja 2013

Paczucha i kilka informacji :)

Od dzisiaj mam wakacje! 4,5 miesiąca lenistwa! Matury poszły mi w miarę dobrze ;) Dziękuję wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki

Niestety nie miałam czasu (ani siły), żeby zrobić podsumowanie kwietnia, więc pod koniec tego miesiąca zrobię podwójną aktualizację. Możecie się też spodziewać kilku recenzji i wpisów z serii DIY :)

Dzisiaj dotarło moje zamówienie z ZSK. Będę mieszać :)


Od lewej:
- hydrolat z mięty bułgarski
- FEOG
- potrójny kwas hialuronowy 1,5%
- RE-FAT
- guma ksantanowa
- organiczny macerat z zielonej herbaty
- glukozyd laurylowy
- D-pantenol
- witaminy all-in-one
- organiczny olej arganowy
- mocznik
- rafinowany olej jojoba
- glukozyd kaprylowo kaprynowy
- witamina b3 (niacynamid)
- kwas cytrynowy
- hydrolizat jedwabiu
- hydrolizat keratyny
- ekstrakt z karnityną, arganiną, kofeiną
- korund mikrodermabrazja
- łyżeczki miarowe 1 ml, 2 ml, 2,5 ml, 5 ml
- papierki lakmusowe

Domyślacie się, co planuję zrobić w pierwszej kolejności? :)

17 komentarzy:

  1. hmmm może szampon? Jako pierwszy wpadł mi do głowy no :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A może jakieś psikadełko? :) Świetne zakupy, czekamy teraz na testowanie :) A ja muszę wreszcie wymodzić spis, które półprodukty mi odpowiadają, a które nei :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo mieszanie, faaaajnie :) Hmmm może tonik? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spore zamówienie, z niecierpliwością czekam a recenzję kwasu hialuronowego :))).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem mega ciekawa do czego wykorzystasz macerat z zielonej herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mgiełkę do włosów ? :D
    Sporo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. po detergentach stawiam na szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwas cytrynowy? Nie mam pojęcia do czego to :D
    Ehh, to uczucie, że już stres za Tobą i matury to przeszłość- znam, znam. I nareszcie można chwilkę odpocząć! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oby wyniki były jak najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie dużo tego wszystkiego. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny zestaw. Dawno nie robiłam zakupów w sklepie ZSK nie mam ostatnio do tego głowy, ale jestem ciekawa co Ty zrobisz z tego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem, co ukręcisz :) Na pewno coś do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem. Krem?

    Wczoraj zrobiłam zamówienie. Co prawda nie aż takie, jak Ty :D Ale coś ciekawego też w paczce znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mam pojęcia co,ale zazdroszcze tyluuuu rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń
  15. mi przez stres związany z maturą wypadła połowa włosów : (

    OdpowiedzUsuń
  16. ukręcisz kremik? :)
    Pozdrawiam! http://jaskolcze-ziele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...