wtorek, 20 sierpnia 2013

Rozdanie!

Z okazji 100 posta na moim blogu postanowiłam zorganizować rozdanie, w którym wygrać można atrakcyjne (moim zdaniem) nagrody :)




Do wygrania są:

- olej SESA 90 ml - znany z wspaniałych właściwości pobudzających cebulki do pracy. Przyspiesza wzrost włosów, nabłyszcza je i nawilża
- nożyczki fryzjerskie Silver Touch 70055 5 cali - przydatne jeśli chcemy pozbyć się zniszczonych końców lub podciąć włosy samodzielnie (ach ten strach przed fryzjerami ;))
- maska Biovax do włosów słabych ze skłonnością do wypadania 250 ml - mój osobisty KWC - nie mogło tu jej zabraknąć
- maska Bioetika Crema di Essenza 500 ml - wielki słój maski, która powinna sprawdzić się na każdych włosach


Regulamin:

1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga Fellogen - czyli ja. Nagrody są fundowane przeze mnie, nowe, oryginalnie zapakowane.
2. Rozdanie skierowane jest dla stałych czytelników mojego bloga (obserwatorów obecnych i przyszłych).
3. Trwa ono od 19 sierpnia 2013 do 30 września 2013 (do godziny 23.59). Zastrzegam prawo do przedłużenia rozdania w przypadku liczby zgłoszeń mniejszej niż 30.
4. Nagrody wygrywa jedna osoba.
5. Wysyłka tylko na terenie Polski. Koszty przesyłki pokrywa organizator.
6. Osoba, która wygra, zostanie poinformowana o tym drogą mailową w ciągu 5 dni od zakończenia rozdania. Na maila zwrotnego z adresem do wysyłki czekam 3 dni, potem odbędzie się powtórne losowanie.
7. Warunkiem uczestnictwa w rozdaniu jest poprawne wypełnienie formularza.
          a) warunkiem koniecznym do udziału w rozdaniu jest publiczne obserwowanie bloga i podanie adresu email oraz umieszczenie tych danych w odpowiednich rubrykach (1 los)
          b) dodatkowe losy można otrzymać za:
                    - polubienie mojego funpage na Facebooku oraz wpisanie imienia i nazwiska w odpowiedniej rubryce (+ 3 losy)
                    - dodanie mojego bloga do blogrolla (+ 2 losy)
                    - umieszczenie informacji o rozdaniu na bocznym pasku bloga (+ 2 losy) lub/i w zakładce na górze bloga (np. "KONKURSY) (+ 1 los) lub/i we wpisie (+ 2 losy). Za utworzenie osobnego wpisu na blogu dotyczącego tylko tego rozdania można uzyskać aż 3 dodatkowe losy.
8. Zgłoszenie do konkursu oznacza akceptację regulaminu oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883).
9. Rozdanie nie podlega Ustawie z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).




SERDECZNIE ZAPRASZAM!

51 komentarzy:

  1. Nagrody idealnie wpasowane do zapuszczania włosów ;) Obciąć rozdwojone końce i zapuszczać wcierając Sesę i nakładając Biovax, ale nie zapominając o nawilżeniu Bioetiką ;) Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ten Sesa mnie kusi więc się zgłosiłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne nagrody! ;)

    Oczywiście, że się zgłaszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, super nagrody, zgłosiłam się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Notka napisana, zgłoszenie wysłane. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również się zgłosiłam, fajne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagrody bardzo mi się podobają, kocham Sesę i Bioetikę :) Na pewno się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super nagrody! oczywiście zgłaszam się bo maska biowaxa tez lubię a resztę od dawna chcę przetestować ;) nożyczki też chętnie przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rozdanie ;D oczywiście wzięłam udział od razu, bo wielką skłonność do zapisywania linka w zakładkach żeby wziąć udział potem i zawsze zapominam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłoszenie już wysyłam :)
    Jestem 400 obserwatorką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne nagrody, idealnie trafiają w moje potrzeby, oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A teraz jeszcze mi powiedz jaki skład ma ta Sesa :P bo jak stary to po sasiedzku sie usmiecham do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. również wysłałam zgłoszenie, powodzenia wszystkim!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nagrody rewelacyjne! Zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I kolejny konkurs obejmujacy tylko teren Polski, szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rozdanie:) Chętnei biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:) Od dzisiaj muszę zmienić nazwę i obserwuję jako: Małgorzata C. Poprzedniej nazwy "Fantazyjne Upominki" nie zaakceptował Google+ i moje konto zostało zablokowane. Przepraszam za zamieszanie:)

      Usuń
  17. świetny blog :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. O czizas, moje 3 ukochane kosmetyki o których marzę. *-*
    Przecież to jasne, że wysłałam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. także wzięłam udział :) super wybór nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne nagrody, z przyjemnością się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś otagowana u mnie, zapraszam do udziału:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne nagrody,zgłoszenie poszło:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że będzie konkurencja! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. chciałabym wziąć udział w konkursie , ale nie wiem co to znaczy obserwować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na górze strony po lewej tuż pod nagłówkiem masz gadżet "obserwatorzy". wystarczy kliknąć "obserwuj" :)

      Usuń
  25. A tak się czaję na nożyczki fryzjerskie! :) Wzięłam udział, super nagrody dla włosomaniaczek :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne nagrody, z moim uwielbieniem do włosów bardzo chętnie wezmę udział.. i jestem 200 lajkiem na funpage, buziaki i kolejnej takiej pełnej liczby życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne nagrody, marzę o wszystkich i z braku bloga będę promować na fb :D

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne nagrody♥ oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...