niedziela, 18 sierpnia 2013

Suplement "Wyciąg ze skrzypu polnego + drożdże + witaminy"

Dokładnie 19 lutego rozpoczęłam 3-miesięczną kurację suplementem diety zawierającym składniki pozytywnie wpływające na włosy, skórę i paznokcie.



Informacje od producenta:

Zawiera wysoką dawkę wyciągu ze skrzypu polnego oraz niezbędne dla włosów i paznokci biotynę, selen i lizynę – których niedobór powoduje wypadanie włosów oraz PABA- której niedobór powoduje siwienie. Całość dopełniają drożdże będące źródłem łatwo przyswajalnych witamin z grupy B, mikroelementów i aminokwasów. Dzięki optymalnie dobranym składnikom wzmacnia kruche i rozdwajające się paznokcie oraz sprawia, że słabe i matowe włosy stają się piękne i lśniące zachowując na długo swój naturalny kolor.




Moja opinia:

Mogłabym zmieścić ją w jednym zdaniu - najlepszy suplement, jaki do tej pory miałam okazję zażywać. Pierwsze efekty zauważyłam tygodniu od rozpoczęcia kuracji (2 tabletki dziennie). Wyrosło sporo nowych włosków tworząc grzywkę. 
Włosy widocznie się wzmocniły i praktycznie przestały wypadać (do 50 dziennie), ale do czasu stresu (czyli około 150-200 włosów). Rzęsy stały się widocznie dłuższe, gęstsze i bardziej elastyczne - z tego jestem najbardziej zadowolona, naprawdę dostały solidnego kopa.
Suplement poprawił też stan moich paznokci - w końcu przestały się rozdwajać i nagminnie łamać. Dzięki niemu wyrosła mi nowa grzywka z baby-hair i wydaje mi się, że przyrost na długość też był większy niż zazwyczaj. Blask na włosach zazwyczaj funduje mi henna, ale odrosty również lśnią, nie tylko w słońcu.
Nawet po zakończeniu kuracji nie odczułam nagłego skoku w kondycji paznokci i włosów.
Na pewno kupię ten suplement ponownie. Można go nabyć w większości aptek. Cena to około 32 zł/100 sztuk

Edit: Notka była pisana na początku czerwca, więc troszeczkę się pozmieniało od tego czasu. Jednak od września ponownie zaczynam suplementację tym produktem, więc mam nadzieję, że znowu mi pomoże tak, jak jakiś czas temu :)

8 komentarzy:

  1. Czy jeśli ćwiczę na siłowni, ten suplement nie będzie szkodził? Chodzi mi o to czy nie będzie spowalniał procesu przybierania mięśni, zrzucania wagi, etc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie potrafię Ci odpowiedzieć na te pytania. Myślę, że powinnaś/powinieneś zapytać producenta

      Usuń
  2. Bardzo fajne efekty uzyskałaś :)
    Dla mnie cena trochę za wysoka, ale jeśli będę miała okazję to będę chciała go przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy suplement, szkoda, że nie jest tańszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze! chyba go kupię w zimie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że taka cena, ale z drugiej strony tabletek też jest sporo

      Usuń
  5. Wiele suplementów już zjadłam na włosy, ale tego nigdy nie miałam, choć nieraz widziałam w aptece, jak wykończę Celebrin (a już tylko na kilka dni mi zostało) to na pewno sobie kupię właśnie te tableteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...