środa, 2 października 2013

Wyniki rozdania

Nie spodziewałam się, że tyle osób będzie zainteresowanych udziałem w rozdaniu. Liczę na to, że nowi czytelnicy nie zrezygnują z obserwowania mojego bloga.
Dla przypomnienia do wygrania były:
- olej Sesa
- nożyczki fryzjerskie
- maska Biovax do włosów słabych ze skłonnością do wypadania
- maska Bioetica Crema di Essenza


Powyższe nagrody wygrywa mich89asia! Serdecznie gratuluję :)

_________________________________________________________________________________


Zachęcam również do odwiedzania bloga moich współlokatorów oraz polubienia fanpage


22 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję! Nagrody były rewelacyjne, to i zgłoszeń mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :)
    trochę żal oczywiście jest, bo ostrzyłam sobie ząbki na olej i na bioeticę, ale trudno, może następnym razem się uda.

    By the way zmieniłam nazwę (wcześniej heval) i założyłam nowego bloga, gdzie mam zamiar być bardziej systematyczna, zajrzyj jak będziesz miała chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zazdroszczę wygranej! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni!!!! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...