czwartek, 16 stycznia 2014

Pędzle Sunshade Minerals - pierwsze wrażenia

Zrobiłam sobie prezent poświąteczny i zamówiłam dwa komplety pędzli Sunshade Minerals (które polecała Maxineczka oraz kilka innych blogerek i vlogerek). Mam je wyłącznie na własny użytek toteż nie potrzebuję dużego zestawu (chociaż jak spojrzę na te dwa, to i tak wydaje mi się całkiem sporo). Przed zakupem przeczytałam wiele opinii i nie znalazłam takiej, która w jakiś sposób zniechęcała do zakupu. Sporo osób (wuchta!) ceniło te pędzle za świetne wykonanie i przystępną cenę.



Przede wszystkim pierwsze co mnie zaskoczyło, to ich wielkość. O ile te z zestawu z jasnymi trzonkami mieszczą się jeszcze w granicach normy (długość pędzli to 14 cm), o tyle te drugie są naprawdę mini mini (10 cm, z czego spora część w Falt Topie i Kabuki to włosie). W moim przypadku ma to same plusy. Maluję się zazwyczaj praktycznie z nosem w lusterku i często kursuję na trasie dom-studia, więc poręczny zestaw niewielkich pędzli na pewno dobrze się sprawdzi.
Cieszę się, że kupiłam oba komplety, ponieważ świetnie się uzupełniają. Każdemu z osobna brakuje jakiegoś istotnego dla mnie elementu (ale mam też niektóre pędzle podwójne;)). Po zobaczeniu ich na żywo i wymacaniu, tylko utwierdziłam się w przekonaniu, że to był dobry wybór. Opisy na stronie dystrybutora, gdzie złożyłam zamówienie, są dosyć enigmatyczne (zwłaszcza jeśli chodzi o pędzle do oczu), więc dopiero po testach na sobie można stwierdzić, jaki pędzel do czego może służyć.

Zestaw nr 1 (zestaw 9 pędzli)


 Od góry (opisuję to, do czego ja będę ich używać)

  • pędzel do pudru
  • pędzel do konturowania bronzerem
  • pędzel do korektora
  • szczoteczka do wyczesywania brwi i rzęs
  • pędzelek do ust lub do punktowego nakładania korektora
  • 2 pędzelki do blendowania (wg mnie są za duże i zbyt puchate, żeby nakładać nimi cień na powierzchnię powieki ruchomej) oba płaskie, jeden z nich lekko skośnie ścięty
  • pędzel do brwi i kresek
  • kolejny pędzelek do rozcierania cieni, kulka


Zestaw nr 2 (zestaw 7 pędzli)

Od góry:

  • Kabuki - jest mniejszy od tego do pudru z poprzedniego zestawu i będę go używać do aplikacji różu
  • FlatTop - do podkładu
  • szczoteczka do brwi i rzęs
  • pędzel kulka, a raczej typowy pencil brush, malutki i ma zwarte, niezbyt giętkie włosie, więc bardziej nadaje się do nakładania cienia w kąciki i na dolną powiekę niż do blendowania (chyba, że delikatnego w małym obszarze)
  • pędzelek skośnie ścięty do brwi i kresek
  • 2 języczki do nakładania cienia na całą powierzchnię powieki ruchomej
Krótkie porównanie pędzli podobnych:
  • Kabuki (z zestawu 2) i pędzel do pudru (z zestawu 1) są praktycznie identyczne. Pędzel do pudru ma dłuższe włosie, więc bardziej nadaje się do omiatania twarzy (jeśli bierzemy pod uwagę tylko te dwa zestawy).
  • Pędzelki do brwi i kresek mają ten sam kształt i tak samo gęste włosie. Pędzel z zestawu 1 jest większy od tego z zestawu 2. Najdłuższe włosie z zestawu 2 to najkrótsze z zestawu 1 (no prawie, różnica 1 mm). Pędzelek większy jest także szerszy. To sprawia, że pędzelek z zestawu 1 lepiej sprawdzi się przy brwiach, a ten mniejszy i węższy do rysowania cieniutkich kresek (oczywiście można ich używać zamiennie)
  • Języczki z zestawu 2 różnią się tylko wielkością
  • Kulka z zestawu 1 to tapered blending brush (trochę mniejsza niż typowe), a kulka z zestawu 2, jak już pisałam, to typowy pencil brush- ma włosie ułożone stożkowo. Kulka z zestawu 1 ma troszkę większą średnicę i jest bardziej puchata
Tutaj są linki do sklepu, w którym je kupiłam
Na przesyłkę czekałam 9 dni (7 dni sklep + 2 dni poczta). Pędzle są dostępne także na Allegro. Można kupić również inne zestawy tej firmy (3 sztuki, 5, 6, 7, 9) a także pojedyncze pędzle.

Pierwsze wrażenie tych pędzli jest bardzo pozytywne, mam nadzieję, że takie pozostanie :)

25 komentarzy:

  1. Cena faktycznie bardzo przystępna, może się na nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się kompletnie na pędzlach, tak samo jak i na ich używaniu.
    Oby spisywały się dobrze przez długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj, ja ostatnio chciałam zamówić komplet 15 pędzli tej firmy na Allegro, ale nagle zniknęły i już nie chciały się pojawić :) Potem się okazało że mam inne wydatki, ale jeszcze wrócę to tego pomysłu ;) Fajnie się rozpisujesz i miło mi się czytało ;)
    Obserwuję i jeśli msz ochotę możesz odwzajemnić ;)
    Pozdrawiam i tak przy okazji zapraszam na nowego posta ;)
    http://patishome93.blogspot.com/2014/01/neutrogena-formua-norweska-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są już t e pędzle, ale strasznie śmierdzi opakowanie, smród nie do zmycia/wywietrzenia, zapach jakby paliwem, zmywaczem, gryzie nos strasznie. pędzle same w sobie bardzo przypominające hakuro więc to plus na ich korzyść.

      Usuń
  4. Te z lewej wyglądają dokładnie tak jak moje z Everyday Minerals. :-)
    (A one są świetne!)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że Tobie też się podobają :)
    Mówiłam, że super! Ja mam niby tylko ten pierwszy zestaw, ale jak dla mnie na początek wystarczy w zupełności

    OdpowiedzUsuń
  6. Ceny bardzo dobre jak za taką ilość pędzli. Na pewno warto kupić. Wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę się nimi zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam mniejszy zestaw tych pędzli i je lubię. Mam je już prawie 2 lata i nic złego się z nimi nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusisz tymi pędzlami. Ja właśnie rozmyślam nad zakupem pędzli w jakiejś przystępnej cenie:) Te wydają się niezłe. Ciekawi mnie tylko jak będzie się spisywał pędzel do podkładu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, że mają takie krótkie trzonki. Tak jak ty, maluję się z nosem tuż przy lusterku - jestem krótkowidzem, więc to mój ulubiony typ pędzelków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam się na pędzlach i mało na ten temat wiem. Życzę Ci aby dobrze się sprawowały!

    OdpowiedzUsuń
  12. niedawno tez zakupiłam sobie te pędzelki i jestem bardzo zadowolona. jestem pod wrażeniem miękkości ich włosia :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem z nich ogromnie zadowolona.:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne komplety w bardzo przystępne cenie. Przeważnie tyle kosztuje jedna lub dwie sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam ten zestaw z 9 pędzlami i go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy spojrzę na swój zestaw pędzli (łącznie sztuk 4 - w tym 2 do cieni, i 2 do pudru), zaczynam się zastanawiać nad zakupem takiego kompletu. Pytanie tylko, czy będę go wykorzystywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz, zapewniam :) Ja wykorzystuję praktycznie wszystkie pędzle, a jeszcze nie kusi, żeby dokupić kolejne ;)

      Usuń
  17. fajne te zestawy, chyba mnie na nie skusiłaś!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że wiele osób je chwali. Muszę sobie je chyba zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe i cena przystępna :)
    zapisuję w zakładkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają na porządne, muszę poszukać sobie w mniejszych zestawach samych do cieni i eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też chciałam sobie zrobić taki prezent ;) teraz się już nie zastanawiam tylko zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...