środa, 17 września 2014

Krótka relacja ze spotkania Apis Cosmetics

W środę 10 września odbyło się pierwsze spotkanie kujawsko-pomorskich blogerek w salonie Apis Cosmetics. Grono było liczne i cieszę się, że mogłam uczestniczyć w spotkaniu, bo było to naprawdę przemiłe spędzenie wieczoru.



Pani Krystyna Arcabowicz, założycielka firmy, opowiedziała nam o nowościach. Do oferty weszło 5 serii, a w szczególności zainteresowały mnie gruszkowa oraz warzywna. Swoją opinię o produktach wyraził także nasz gość specjalny – Beata Kawka, która szczerze i otwarcie mówiła nie tylko o kosmetykach, ale wplotła też do swojej wypowiedzi kilka ciekawych historii. 



Później miałyśmy okazję zobaczyć przebieg jednego z zabiegów na jednej z naszych koleżanek.



Był też czas na ciastko i plotki, a same wiecie jak to jest jak się spotykają same kobiety ;)



Już wiem, że wkrótce wrócę do salonu po szampon błotny, który niesamowicie mnie zainteresował.


Dostałyśmy również upominki – peeling, maseczkę, mgiełkę i krem. Pierwsze 3 rzeczy wprowadzę do pielęgnacji niebawem, a krem będzie musiał poczekać, aż skończę jego brata – krem witaminowy z białymi winogronami, który namiętnie stosuję od czerwca :)



część zdjeć od hejtu.pl :)

A już niebawem opiszę krótko moją pielęgnację twarzy :)

10 komentarzy:

  1. Było naprawdę bardzo miło. Fajnie, że mogłyśmy się wszystkie poznać. Oby więcej takich spotkań :).

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym się wybrała na takie spotkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spotkanie :)
    Lubię produkty z tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  4. W jakim mieście ten salon!
    Pamiętam, że miałam ich krem (Hydro Balance) i go uwielbiałam. Potem dowiedziałam się, że zmienili składy niektórych produktów i nie byłam pewna, czy nie zrobili tego i w tym przypadku, więc nie zamówiłam go ponownie. Bo INCI od dystrybutorów wysępić się nie da. Ale skoro można przeczytać samemu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja po jej recenzji też zapragnęłam tego kremu i z tego samego powodu nie zdecydowałam się na zakup w ciemno ;P Więc również chętnie się dowiem ;)

      Usuń
  5. Takie spotkania są super :) Fajnie, że miło spędziłaś czas :))

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam apis cosmetics :) najbardziej serie z czarnym błotem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bardzo żałuję, że nie mogę ich kosmetyków u siebie znaleźć stacjonarnie. Nie lubię kupować przez internet, ale chyba będę zmuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że spotkanie się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z ciekawymi osobami zawsze spędza się miło czas. ;] A to ciasto musiało być pyszne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...