wtorek, 21 października 2014

Hej, włosy, rośnijcie!

Jeśli gdzieś kiedyś powiedziałam / napisałam, że nie mam parcia na to, żeby moje włosy rosły długie, to odwołuję ;) Otóż wymyśliłam sobie, że zapuszczam naturalne włosy. Mój naturalny, ciemny brąz, nietknięty farbami i henną. Problem jest taki, że mam jakieś 40-50 cm farbowanych i  chcę jak najszybciej z tego zejść. Dlatego ostatnio nawet zaprzyjaźniłam się z fryzjerem.
Nie jest tak, że kolor czy stan włosów po hennie mi nie odpowiadają. Ale wiecie... nie miała baba problemu, to go sobie znalazła ;)
Na facebooku reklamy, które się wyświetlają nawiązują do często przeglądanych przez nas treści. I tak oto właśnie trafiłam na fanpage Harmonyplus.pl Przejrzałam posty i moją uwagę przykuło to zdjęcie

Same przyznacie, że robi wrażenie ;) Fotka to mistyfikacja, ale w głowie zrodziło się "CHCĘ PRODUKTY, KTÓRE DAJĄ TAKI EFEKT". Nie to, że im wierzę na 100%. Ale gdyby faktycznie udało się im chociaż minimalnie zwiększyć szybkość wzrostu to... czemu by nie spróbować?

Tydzień temu w moje łapki wpadł szampon i odżywka, czym chwaliłam się na moim fanpage .


Oba produkty mają po 250 ml i teoretycznie wystarczą na miesięczną kurację.Obiecywany jest nawet trzykrotnie szybszy wzrost włosów, o czym możecie przeczytać na stronie http://harmonyplus.pl/HairBellSet

Nie omieszkam pochwalić się efektami za miesiąc.

Na razie (po dwóch użyciach) zaobserwowałam, że wypada mi mniej włosów.

W czasie kuracji nie będę używać niczego, co mogłoby zaburzyć ocenę. Z nożyczkami na miesiąc też się pożegnam.

To tyle na początek ;)

12 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę te produkty i prawdę nówiąc efekty wydają mi się nieprawdziwe. Poczekam na konkretną recenzję! w jakiej cenie są te produkty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę pojechali z tym zdjęciem, na pewno przerobione. Spójrz tylk ona końcówki Przed i Po, dziwne,że układają się w identyczny sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, też mi się wydaje że to fotomontaż

      Usuń
  3. Coś mi się nie chce wierzyć, że będą takie efekty jak na zdjeciu, aczkolwiek jestem ciekawa twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna bawie się w przeróbkę zdjęć i mogę z pewnością powiedzieć, że to zdjęcie zostało przerobione, włosy zostały sztucznie wklejone-czyli przedłużone.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, więc chętnie przeczytam Twoją opinię za miesiąc:) A co do tego zdjęcia, to zawsze się pod nosem uśmiecham, kiedy grafik po prostu przedłuża/poszerza/wychudza poprzednią fotkę i nawet komuś jeden włosek się o milimetr nie ruszył:P Mogli ją chociaż poczochrać trochę żeby jej układ włosów zmienić xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie jest chamsko przerobione i ciężko jest mi uwierzyć w takie efekty, a w składzie nic niezwykłego nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem efektów. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa efektów :), jak coś daje to na pewno wypróbuje :D. Ja do swojego naturalnego koloru schodziłam ponad 3 lata i teraz wreszcie cieszę się naturalnym kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również zapuszczam ale kręciołki...
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. A co mają mieć w składzie te produkty, żeby działały tak odmiennie od całej reszty? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem posiadaczka krotkich wlosow. Tzn bylam scieta na boba i wlosy na dzien dzisiejszy siegaja mi konca szyji. Zakupilam te preparaty i licze na szybki wzrost wlosow. W kwietniu mam wesele i chcialabym miec szanse zrobienia ladnej fryzurki. Mialam juz wlosy po obojczyk ale glupia scielam :/ Zreszta i tak nie mialy one zbyt dobrej kondycji. Mieszkam za granica i ciezko mi ogarnac ktore szampony moge a ktore nie :/ No i olejki...tez tego wszystkiego nie ogarniam. Zato ide w kremowanie wlosow. :) Mam w domu krem do rak z ziaji. Jestem zszokowana efwktu po spluczeniu kremu!! zadzialal jak maska do wlosow!! Ekstra !! Mam nadzieje ze moje wlosy kiedys bd rownie piekne i dlugie jak twoje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...