środa, 22 października 2014

Wysyp baby hair? Oto i sprawca

Olejek do twarzy L'Occitane Divine Youth Oil



Olejek odmładzający do twarzy. Dlaczego zaczęłam go stosować na moje małe zakola? Moja mama używa maseczki z Immortelle i będąc u niej również wypróbowałam na sobie. Nałożyłam trochę za dużo i wsmarowałam w nasadę włosów. Efekt był taki, że 2-3 dni później wysypały się mikrowłoski. Dopiero po kilku dniach skojarzyłam po czym mogło to nastąpić, a że mam na stanie olejek z nieśmiertelnikiem wsmarowałam kroplę i czekałam na efekty.
No i mam!
Włosy w tym miejscu bardzo mi się zagęściły. Używałam dosyć regularnie, teraz zrobiłam przerwę.
W składzie jest olejek eteryczny z nieśmiertelnika a także 7 innych olejków. Szkoda że sama baza jest niezbyt "naturalna". Na twarz mi nie służy (haha, nie, nie wyrastają mi długie, ciemne włosy na policzkach ;)), więc cieszę się, że mogę zużyć go i mieć z tego pożytek. Na szczęście-nieszczęście pojemność to 4 ml, więc malutka. Cena jest niestety zaporowa, bo te 4 ml kosztują chyba nieco ponad 100 zł, a 30 ml 350 zł. Ale jeśli ktoś już go posiada, to niech wypróbuje i ten sposób :)

6 komentarzy:

  1. Fajnie że pojawiły się efekty. Ja mam masę baby hair po Jantarze i przy wietrznej pogodzie są naprawdę irytujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może uda mi się gdzieś kupić sam olejek, nie w formie kosmetyku tylko półproduktu? Zachęciłaś mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje efektow :) Musze poczytac o tym olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, zaporowa cena. To może jedna zostanę przy olejku rycynowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż tak szybki efekt? :o Jestem mega zaskoczona. Jesli włosy naprawdę po tym tak cudnie rosną, to cena jest do zniesienia ;)

    _____________________________
    simplyabouthair.com
    Blog o włosach i fryzjerstwie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...