poniedziałek, 17 listopada 2014

Czy szampon i odżywka mogą przyspieszyć wzrost włosa? Czyli moja opinia o produktach Hairbell + zdjęcia

Czy wiesz, że dzięki tym produktom włosy mogą rosnąć nawet trzy razy szybciej?

Dokładnie 15 października kurier przywiózł mi paczkę z szamponem i odżywką Hairbell, które rzekomo miały przyspieszać porost włosa. Pochwaliłam się produktami w kilku miejscach i większość osób była raczej sceptycznie nastawiona do tych kosmetyków.



Producent obiecuje:
  •  Nawet trzykrotnie szybszy wzrost włosów,
  •  Bardziej miękkie i błyszczące włosy,
  •  Wyniki utrzymujące się przez wiele miesięcy,
  •  Wydajność sprawdzona i przetestowana na wszystkich rodzajach włosów,
  •  Wyraźne zmniejszenie się liczby wypadających włosów.
Brzmi jak cuda na kiju, prawda?

Też nie byłam w stu procentach przekonana do tych produktów, ale testowanie opłaciło się. Aż ciężko mi uwierzyć porównując te zdjęcia.
Produkty DZIAŁAJĄ!
Specjalnie na czas trwania eksperymentu hihi testowania odstawiłam wcierkę i przełożyłam zażywanie suplementów na późniejszy czas.


Nie wiem ile cm więcej włosy urosły, bo ich nie mierzyłam. Powinnam się też wytłumaczyć ze stanu włosów na pierwszym zdjęciu, bo prezentują się co najmniej słabo - maska z L'Occitane zapewniła mi mega przesusz, dodatkowo są rozczesane po kucyku i odgniecione w kilku miejscach ;)
Ale w tym momencie to nieistotne, chciałam pokazać tylko długość :)

Producent wspomina też o składnikach aktywnych:
Produkty do pielęgnacji włosów Hairbell są wysoko stężoną mieszanką naturalnie występujących białek, które są niezbędne do wzmocnienia rdzenia włosa i wzmagają jego wzrost — są to:
  • chityna,
  • hydrolizowana keratyna,
  • białka sojowe, a także 
  • wyciąg ze skorupki jajka.
Wydajność tej mieszanki restrukturyzującej jest następnie zwiększana poprzez dodanie witaminy B6 (pirydoksyny), odgrywającej kluczową rolę w przemianie metabolicznej białek tworzących rdzeń włosa.

Teraz moja opinia o produktach
Zarówno szampon jak i odżywka były używane tylko na skórę głowy, ponieważ bałam się przesuszenia włosów na długości spowodowanego obecnością alkoholu w składzie. Szampon świetnie się pieni i naprawdę wystarczy odrobina, aby pokryć całą głowę. Jest bardzo, bardzo wydajny. Na stronie sklepu, gdzie można zakupić produkty, jest napisane że wystarczą na miesiąc. W moim przypadku będą to na pewno dwa, a wcale nie oszczędzam na ilości. Wielki plus za to.



Po zmoczeniu włosów rozcierałam szampon w dłoniach i wmasowywałam w skórę głowy. Pianę zostawiałam na kilka minut, spłukiwałam i nakładałam odżywkę na skalp również na kilka minut.
Szampon w połączeniu z odżywką nie wysusza skóry głowy, powiedziałabym nawet, że zmniejszyła się u mnie łuska, która ostatnio nie opuszczała skalpu. Oba produkty mają przyjemny zapach, chociaż w szamponie alkohol jest delikatnie wyczuwalny.
Po 3 użyciach zauważyłam, że wypada mi mniej włosów. Nie zostało to zahamowane do zera, ale wyraźnie się ograniczyło. Porównanie długości widać dobrze na zdjęciach. Nie doślę niestety więcej, bo obcięłam przedwczoraj 5 cm ;)
Gdyby nie wysoka cena (jak na moją studencką kieszeń), nie miałabym kompletnie nic do zarzucenia produktom. Po prostu sprawdzają się świetnie!
Mam nadzieję, że skusicie się na przetestowanie. Chciałabym zobaczyć efekty też u innych osób :)

Link do produktów
http://harmonyplus.pl/HairBellSet


Składniki odżywki Hairbell:
 AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, HYDROLYZED SOY PROTEIN, CETEARYL ALCOHOL, CETEARETH-20, HYDROLYZED KERATIN, EGG SHELL EXTRACT, ALCOHOL, CAMPHOR, METHYLISOTHIAZOLINONE, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, PYRIDOXIN HCL, PERFUM, DIPALMITOYLETHYL HYDROXYETHYLMONIUM METHOSULFATE, CITRIC ACID, PROPYLEN GLYCOL, 5-BROMO-5-NITRO-1.3-DIOXANE, ALPHA AMYL CINNAMAL, LINALOL
Składniki szamponu Hairbell
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAÏNE, COCAMIDE DEA, HYDROLYZED SOY PROTEIN, HYDROLYZED KERATIN, EGG SHELL EXTRACT, ALCOHOL, CAMPHOR, METHYLISOTHIAZOLINONE, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, PYRIDOXIN HCL, PERFUM, CITRIC ACID, CARBOXYMETHYL CHITIN, PROPYLENE GLYCOL, 5-BROMO-5- NITRO-1,3 DIOXANE, C.I. 42090, ALPHA AMYL CINNAMAL, LINALOL.

UWAGA
W sklepie HarmonyPlus produkty o których mowa w poście mają zmienioną nazwę i inne opakowania, ale to dokładnie ten sam produkt :)

33 komentarze:

  1. Wow co za przyrost! Niesamowite. Parafina na drugim miejscu pewnie by mnie wystraszyła a to takie cudo. Gdyby nie ta cena..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlosy sporo urosly ;-) nie znalam tych produktow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. o nieee musiałaś mi to zrobić? Czemu tak drogo? mi żal już 20 zł wydać na kosmetyk do włosów.. no ale może uda mi się kogoś namówić na prezent gwiazdkowy :D
    a Tobie tylko pozazdrościć takich włosów i takiego przyrostu! Dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, włosy faktycznie sporo urosły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no... aż się wierzyć nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciężko mi w to uwierzyć.... ale chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) widzialam na wizażu ze masz tez hairjazz, jak się spisuje? Czy to to samo co hairbell?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie też bym się chciala dowiedzieć bo nie wiem co zamówić czy hairjazz czy hairbell ? Jak ktoś wie to proszę o pomoc ;) z góry dziękuje

      Usuń
    2. HairJazz to dokładnie to samo co HairBell, ale butelki są wygodniejsze w użytkowaniu ;)

      Usuń
    3. Ja też dziękuję :) napisalam do harmonyplus i odpisali mi, że HairJazz to wzbogacona unowocześniona wersja

      Usuń
  9. a mam jesZcze jedno pytanie ile razy w tyg trzeba go używać ? Bo ja tak co 3 dni myje włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myję włosy z taką częstotliwością i używałam przy każdym myciu

      Usuń
    2. aha no ok i dziękuje za wiadomości mam nadzieje że zadziała i będę zadowolona ;) a i jeszcze jedno bo czytalam na innej stronie to inna Pani się wypowiadała że co 4-5 dni myła tym szamponem no i odżywke ... Mam nadzieję że zadziała mi jak bd myła 2-3 razy w tyg ;)

      Usuń
  10. Nie wiem ale mam wrażenie, że lekko "naciągnełaś" wyniki... Na zdjęciu "po" widać jakbyś lekko uniosła ramiona przez co odrost jest nie jest wiarygodny. Szkoda że nie założyłaś tej samej bluzki; byłoby lepeij widoczne. Ja marzę o długich włosach, choćby za ramiona i dwa razy podchodziłam do zapuszczania ale sie nie udało. Trafiłam na ten produkt i napalam sie na niego ale jeszcze sie mocno waham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie unosiłam ramion, mam bluzkę, która ma mnóstwo falban na ramionach (3 warstwy), to dało taki efekt ;)
      Nikogo nie zmuszam do kupowania, u mnie działa i się z tego bardzo cieszę :)

      Usuń
    2. Po prostu takie odniosłam wrażenie :) A co z gęstością? Mam bardzo mało włosków i jakby miały odrosnąć to wyglądałyby dość smętnie...

      Usuń
    3. Jak się przyjrzysz, to na zdjęciu dostrzeżesz las nowych babyhair :) Produkty także świetnie zagęszczają włosy :) Przynajmniej u mnie

      Usuń
  11. Nie rozumiem po co kupować szampon za tyle kasy stosować go na "porost" włosów aby potem scinać włosy o te długość jaka urosła ? dla mnie to nie jest logiczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Chęć pozbycia się części farbowanej
      2. Podcinacie = zdrowsze, gęstsze końcówki
      Teraz jest logiczne?

      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tam twoje włosy teraz? Uzywasz jeszcze HJ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo mam przerwę, bo stosuję inną kurację, a po niej mam zaplanowaną kolejną, także o HairJazz powiem coś najwcześniejszej w lutym ;)

      Usuń
    2. Kurcze szkoda.. Bo zastanawiam się nad kupnem :) a co stosujesz?

      Usuń
    3. I czy miłaś efekt ,,ciągnących się włosów"? sporo osob narzeka że odrost nie rosnie ale wlosy się wydłużają

      Usuń
  14. Pytanie czy po przerwaniu kuracji włosom nic nie zaczęło się dziać złego? Nie wypadały? Nie zaczęły się łamać?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamowilam i przetestuje zobaczymy co z tego wyjdzie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zamowilam . mam nadzeje ze pomoze i ze wlosy nie beda po tym bardziej wypadaly i lamaly sie

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno mniej wypadają. Niestety nie rosną jak na razie z zawrotną prędkością a raczej ze standardowa... . Poczekam miesiąc zobaczę. ..

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja osobiście używam szamponu Gliss Kur milion gloss :)

    http://emailaema.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam włosy do ramion (jak to jest istotne to mam 11lat) NIGDY mię nie widzieli z dłuższymi włosami niż do ramion dlatego piszę; na pewno szampon zadziała bo ja używam nawet pantin i mi nie rosną. .. po prostu jak wydam kasę na marno. ..?

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne serum na porost włosów znalazłam ostatnio na nasionamari. Włosy są po nim dużo mocniejsze, nie wypadają i dużo szybciej rosną :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...